همدانی ها غمگین هستند؟

به گزارش مجله سویگل، کارشناس مسئول مشاوره و مددکاری اداره کل زندان های استان همدان با بیان اینکه همدانی ها غمگین هستند گفت: میزان مصرف داروی نشاط آور، روان گردان و آرامبخش در همدان به شدت بالاست.

همدانی ها غمگین هستند؟

به گزارش خبرنگاران، شهریار عبدالمالکی سه شنبه 17 اردیبهشت در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان با بیان اینکه تعاریف مفاهیم، معین شاخص ها و نهادهای متولی و تدوین شیوه نامه داوری برای برگزاری بهتر جشنواره بانوان پرافتخار الوند انجام گردد گفت: شیوه نامه کار در معرفی شهروند نمونه وجود ندارد و افراد به صورت سلیقه ای انتخاب می شوند.

وی با بیان اینکه در طراحی لباس ابعاد روانشناختی و جامعه شناسی آن در نظر گرفته نمی گردد اضافه کرد: جای خالی کارشناسان روانشناسی، جامعه شناسی، مذهبی و مالی در برگزاری جشنواره های مختلف خودنمایی می نماید.

وی با بیان اینکه متأسفانه در استان همدان امری به نام سنجش نشاط اجتماعی وجود ندارد بیان کرد: هیچ شاخصی برای بیان نشاط اجتماعی در زنان وجود نداشته و عوامل فردی و اجتماعی متأثر بر آن احصا نشده است و باید پیمایش منطقه ای یا استانی برای سنجش نشاط اجتماعی در زنان صورت گیرد.

کارشناس مسئول مشاوره و مددکاری اداره کل زندان های استان همدان با بیان اینکه شیوه های نشاط اجتماعی از مقوله هایی است که باید به جد مورد پایش مجدد قرار گیرد گفت: متأسفانه آخرین مطالعات نشان می دهد که نه تنها خانم های همدانی بلکه مردم همدان غمگین هستند و میزان مصرف داروی نشاط آور، روان گردان و آرامبخش در همدان به شدت بالاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 184

به "همدانی ها غمگین هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی ها غمگین هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید