همچنان بعضی مزارع و باغات لرستان با آب شرب آبیاری می گردد

به گزارش مجله سویگل، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان می گوید: آب در بعضی روستاهای استان صرف کشاورزی، دام و... می گردد.

همچنان بعضی مزارع و باغات لرستان با آب شرب آبیاری می گردد

جهت دریافت خدمات ویلای یک طبقه مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حمیدرضا کرموند در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه شرکت آب و فاضلاب لرستان تامین آب شرب است ولی متاسفانه برای امور غیرشرب در استان نیز استفاده های زیادی می گردد.

وی توضیح داد: آب روستایی در لرستان صرف کشاورزی، دام و... می گردد که این ها جزو وظایف ما نیست. متاسفانه بعضی مزارع و باغات با آب شرب آبیاری می گردد.

کرموند افزود: این در حالی است که ما با مسائل زیاد آب شرب را تهیه می کنیم ولی متاسفانه به درستی استفاده نمی گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اظهار داشت: متاسفانه کنتورگذاری در بعضی روستاها به طور کامل انجام نشده و همین موضوع سبب استفاده بیش از حد آب می گردد.

وی با اشاره به یکپارچه شدن شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی، تاکید نمود: یکی از اولویت های اصلی ما تغییر رویکرد در روستاهاست و به دنبال اجرایی کردن آن هستیم.

کرموند اعلام کرد: ما به دنبال توزیع عادلانه آب هستیم که این کار احتیاج به اقدامات و همکاری های بین بخشی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با توجه به گرمای هوا انتظار می رود مردم از آب شرب استفاده بهینه داشته باشند تا در این ایام با قطعی روبرو نشویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 934

به "همچنان بعضی مزارع و باغات لرستان با آب شرب آبیاری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همچنان بعضی مزارع و باغات لرستان با آب شرب آبیاری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید