پالاوان، دیدنی ترین جزیره فیلیپین

به گزارش مجله سویگل، کشور فیلیپین، سرزمین هزار جزیره با مناظری حیرت انگیز و فوق العاده از طبیعت بکر که توانسته است در بین گردشگران و علاقه مندان به طبیعت گردی، از محبوبیت فراوانی برخوردار گردد و تور فیلیپین توانسته گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کنم. سواحل متعدد این کشور افسانه ای همانند گوهری است درخشان که در مقابل بسیاری از سواحل مطرح و مشهور سراسر جهان، قد برافراشته و با تمام زیبایی هایی که دارد، میزبان جمع بسیاری از گردشگران است.

پالاوان، دیدنی ترین جزیره فیلیپین

برای دیدن زباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید.

در بین تمامی سواحل این کشور، جزیره زیبا و شگفت انگیز پالاوان توانسته است، مقام بهترین جزیره را از دید گردشگران و افرادی که به آن سفر نموده اند، به خود اختصاص دهد و تور پالاوان به یکی از بهترین تور های مسافرتی تبدیل گردد. قطعا دلایل مختلفی برای این انتخاب وجود دارد که در این مقاله به بیان مهم ترین آن ها می پردازیم.

معرفی پالاوان

ساحل سفید نقره ای، طبیعت بی نظیر و دست نخورده و همچنین غواصی در سطح کلاس دنیای، مسافران سراسر دنیا را به حضور در این جزیره های پراکنده در فیلپین سوق می دهد. به گونه ای که زیباترین مکان روی زمین، لقبی است که علاقه مندان و عاشقان طبیعت به پالاوان داده اند.

صخره ها و تخته سنگ های تشکیل شده از سنگ آهک، تصویری زیبا و مبهوت نماینده را ایجاد نموده است. درواقع سواحل فیروزه ای پالاوان نمادی از دنیایی ماورای زمین است و شما را از تمام چالش های موجود در شهر های بزرگ جدا می سازد و و آرامش و لذت فراوان زندگی در دل طبیعت بکر را به شما می چشاند. همه این ها از امتیازات سفر به مجمع الجزایر فیلپین است.

راهنمای سفر به پاتایا به شما یاری می نماید تا با آگاهی سفر کنید و با یک زمانبندی عالی، سفری بسیار شیرین و دلچسب داشته باشید و هزینه های سفر خود را به حداقل برسانید، گفتنی است که پاتایا شهر ارزانی است و سفر به به این شهر نسبت به مناطق دیگر تایلند مقرون به صرفه تر است و از نظر هزینه ها می توانید همه چیز را مدیریت کنید، تنها کافیست اراده کنید تا خود را در سواحل زیبا و آب های فیروزه ای تایلند ببینید.

پالاوان فیلیپین

پالاوان را می توان بهشتی برای پرندگان نامید. چرا که بیش از 600 گونه از انواع پرندگان همچون طاووس بومی پالاوان و پیتای سینه سرخ، در این جزیره زیبا و شگفت انگیز، زندگی می نمایند. مسافران در پالاوان می توانند در حین سیاحت از نقاط مختلف این جزیره استثنایی، از طولانی ترین رودخانه های زیرزمینی و سرپوشیده دنیا به نام پورتو پرینسسا نیز دیدن نمایند. این رودخانه به دلیل منحصر به فرد بودنش در فهرست دنیای یونسکو، به ثبت رسیده است و طولی بالغ بر 8 کیلومتر دارد.

در طول حضور در این رودخانه زیرزمینی، شما از میان صخره های آهکی عبور می کنید و از تماشای پوشش های گیاهی متنوع و اشکال جالبی که از برخورد آب رودخانه و این صخره ها به وجود آمده می توانید لذت ببرید و در حین عبور از غار های آبی و تونل هایی که در راستا این رودخانه به وجود دارد و همچنین تماشای آبشاره های کوچک و بزرگ این راستا حیرت زده شوید و همین موارد است که پالاوان را به یکی از زیباترین و عجیب ترین جزیره های توریستی تبدیل نموده است.

دیدنی های پالاوان

Tubbataha Reefs Natural Park | پارک طبیعی توباتاها ریفز

پارک طبیعی توباتاها ریفز تعداد زیادی از مهمترین تنوع زیست دریایی را در خود جای داده است. به صورتی که نزدیک به نیمی از گونه های مرجانی دنیا، مانند انواع ماهی ها و همچنین چند گونه کوسه، نهنگ و دلفین را دارا می باشد؛ پس می توان گفت که یکی از بهترین مکان ها برای غواصی است. این جاذبه طبیعی در فهرست دنیای یونسکو نیز ثبت شده.

پارک ملی پوئرتا پرینسسا | Puerto-Princesa Subterranean River National Park

یکی دیگر از جاذبه های طبیعی فیلیپین پارک ملی پوئرتا پرینسسا می باشد. این پارک ملی، به طور رسمی یکی از عجایب طبیعی هفتگانه دنیا در سال 2012 نام گرفت و دلیلی شد که گردشگران زیادی بخواهند از این جاذبه پالاوان فلیپین دیدن نمایند. در اینجا شما می توانید با قایق پارویی همراه با راهنمای خصوصی به غاری وارد شوید و ماجراجویی خودتان را داشته باشید.

بقایای کشتی خلیج کورون | Coron Bay Shipwrecks

کورون برای غواصان یکی از ماجراجویانه ترین مکان های فیلیپین و دنیاست و آن هم به خاطر تعداد زیادی خرابه های کشتی است که در زیر آب های این منطقه قرار گرفته اند. بمباران کشتی های ژاپنی جنگ دنیای دوم که در سپتامبر 1944 رخ داد، این جاذبه غم انگیز و شاید ترسناک را بوجود آورد. از آنجایی که بیشتر این کشتی ها ناوگان عرضه بودند، تعداد زیادی تجهیزات و وسایل نقلیه داشتند و حالا همان قطعات یکی از دیدنی های پالاوان فیلیپین شده است.

پارک اکوتوریسم و حیات وحش مانگرو

این جاذبه شامل قایق سواری پارویی در طول رودخانه ایواهیگ به صرت شبانه است، جایی که می توانید کرم های شب تابی را ببینید که در میان درختان مانگرو می درخشند. این تور که بیش از نیم ساعت طول نمی کشد، توسط فردی محلی راهنمایی می گردد که در خصوص این موجود بی نظیر، ایواهیگ و شاید صورهای فلکی شبانه صحبت می نماید.

منبع: ساعت پرواز قرن
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 618

به "پالاوان، دیدنی ترین جزیره فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالاوان، دیدنی ترین جزیره فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید