پایبندی به شعار آروا ابزار موفقیت و دریافت تندیس برند برتر حوزه ابزار به وسیله مدیر عامل آروا!

به گزارش مجله سویگل، هر ساله برای حمایت از حقوق مصرف کننده، ایجاد فضای رقابتی سالم درمیان فراوریکنندگان، توسعه و رشد کیفیت فراوری ملی، همایش نشان منتخب برگزار می گردد

پایبندی به شعار آروا ابزار موفقیت و دریافت تندیس برند برتر حوزه ابزار به وسیله مدیر عامل آروا!

که جناب آقای محمد امین مصلایی، مدیر عامل آروا در مرداد ماه سال 1401 با شعار آروا ابزار پیروزیت پیروز به دریافت تندیس برند برتر در حوزه ابزار شدند.

بی شک ابزارآلات در تمام حوزه های بزرگ و کوچک صنعتی اعم از کارهای عمرانی، هوا و فضا، حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد و وجود آن ها برای پیشرفت کشور در تمام عرصه ها احساس می گردد. کیفیت این ابزار آلات باید به گونه ای باشد که تمام متقاضیان، از یک کارگاه کوچک تا بزرگترین کارخانه صنعتی کشور رضایت داشته باشند.

شرکت آروا یکی از اهداف خود را جلب رضایت مشتری قرار داده و توانسته است بهترین کیفیت را در ابزار های خود به وجود بیاورد و به واسطه این ویژگی توانسته تندیس زرین برند برتر سال را که نشان دهنده کیفیت بالای محصولات و رضایت مشتریان است را کسب کند. دریافت تندیس برند برتر یک افتخار برای آروا است زیرا مرکز پژوهشی حقوق مصرف کننده با بهره گیری از دانش و تجربه اساتید و مشاوران، شاخص های سخت گیرانه ای را برای آنالیز رضایت مندی مشتریان معین نموده که آروا در تمام این شاخص ها در بالاترین سطح امتیاز قرار گرفته است.

مسلما دانستن این راستا پیروزیت برای تمام صاحبان صنایع، فعالان مالی، اصناف کشور لازم و لازم است و می توان با آنالیز فرایند شرکت آروا به این راستا اشراف پیدا کرد. تنها کافی است برای خود ماموریت و رسالت در نظر بگیرید و این ماموریت باید در راستای رفع کردن احتیاج متقاضیان، بهبود کیفیت و افزایش سطح رضایتمندی از محصول باشد.

وجود یک واحد برای کنترل کیفیت در هر صنعت و صنفی ضرروی است که با توجه به استاندارد های روز جهان محصولات را ارزیابی کند. آروا تمام استاندارد های مرجع و استاندارد های کیفی ملی و بین المللی را آنالیز و بر روی محصولات خود پیدا سازی نموده است و در کنار این استاندارد ها از بهترین تجهیزات در ساخت ابزارآلات استفاده نموده است تا به شایستگی لایق دریافت لوح زرین بهترین برند ابزار کشور باشد.

در ابتدا باید اندازه فراوری متناسب با تقاضا باشد و برای سهولت دسترسی خریداران، در سراسر کشور نمایندگی ها ایجاد گردد. آروا نیز در سراسر ایران نمایندگی های خود را ایجاد نموده است. بعد از آن باید در جهت ارتباط مستقیم و موثر مشتریان با سازمان، برنامه ریزی بلند مدت انجام گردد که همیشه در واحد خدمات آروا از تعمیرات مجدد دستگاه تا ثبت نظر و نقدها فعال می باشد و یک ارتباط تنگاتنگ با مشتریان برقرار است. همین موضوع باعث شده که برند آروا در میان مشتریان و متقاضیان حوزه ابزار نسبت به رقبا به یک برند قابل اعتماد تبدیل گردد.

بعد از تمام این موارد گام اصلی، افزایش اعتماد مشتری به کیفیت و برند است که به عوامل بسیاری بستگی دارد. این عوامل شامل مواردی مانند ثبات قیمت در بازه های بلند مدت، قیمت مناسب و متناسب با کیفیت محصول، مدت زمان گارانتی و سرعت پاسخگویی بالا برای رسیدگی به شکایت مشتری است. آروا از زمان تاسیس خود هر ساله در تمام این موارد کوشش نموده تا بهترین خدمات را به موارد مطرح شده به وسیله مشتریان ارائه دهد.

در حال حاضر شرکت آروا درحوزه ابزار آلات جوش و برش و بعلاوه ابزار های صنعتی اعم از دریل، بتن کن، میخکوب و منگنه کوب و... تمرکز خود را روی قیمت مناسب و خدمات پس از فروش گذاشته است و آنها را در بازار عرضه می نماید. آروا با پایبندی به تمام شاخص ها و با شعار آروا ابزار پیروزیت بر این باور است که مشتریان لایق بهترین محصول و خدمات هستند و همیشه می کوشد روز به روز در این راستا پیشرفت کند.

برای مشاهده تمام ابزارآلات برند آروا وارد وبسایت آن شوید و برای دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید با شماره 02161672 تماس بگیرید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2081

به "پایبندی به شعار آروا ابزار موفقیت و دریافت تندیس برند برتر حوزه ابزار به وسیله مدیر عامل آروا!" امتیاز دهید

1 کاربر به "پایبندی به شعار آروا ابزار موفقیت و دریافت تندیس برند برتر حوزه ابزار به وسیله مدیر عامل آروا!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایبندی به شعار آروا ابزار موفقیت و دریافت تندیس برند برتر حوزه ابزار به وسیله مدیر عامل آروا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید