پروژه دانشگاه های آمریکایی برای حمایت از نویسندگان جوان

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، انتشارات دانشگاه کلمبیا در همکاری با دانشگاه های دیگر آمریکا که شامل 107 دانشگاه و دانشکده و انتشاراتی های آنها می گردد، از اجرای پروژه های حمایت از نویسندگان و استعدادهای جوان نویسندگی در این کشور خبر داده است. به گفته مسئولان انتشارات کلمبیا در شهر نیویورک اولین مرحله از این پروژه حمایت از نویسندگان سیاه پوست است.

پروژه دانشگاه های آمریکایی برای حمایت از نویسندگان جوان

دانشگاه کلمبیا از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های آمریکا و دنیا است. براساس آخرین رتبه بندی موسسه US News، این دانشگاه در حاضر پس از دانشگاه پرینستون و هاروارد، سومین دانشگاه برتر آمریکا است. این دانشگاه اولین پروژه همکاری خود را با دانشگاه هاوارد واقع در شهر واشنگتن برای حمایت از نویسندگان سیاه پوست اعلام نموده است.

زندگی پراکنده سیاه پوستان: گذشت، حال، آینده عنوان پروژه ای مشترک بین انتشارات دانشگاه کلمبیا و دانشگاه هاوارد است که در حقیقت بخشی از شبکه های همکاری های دانشگاهی در زمینه انتشار کتاب و داستان های نوشته شده توسط دانشجویان و نویسندگان جوان است.

دانشگاه هاوارد شهر واشنگتن نیز یکی از قدیمی ترین دانشگاه های این کشور است که در سال 1867 میلادی تاسیس شده است ولی یکی از جدیدترین اعضای شبکه انتشارات دانشگاهی آمریکا محسوب می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1481

به "پروژه دانشگاه های آمریکایی برای حمایت از نویسندگان جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه دانشگاه های آمریکایی برای حمایت از نویسندگان جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید