اخراج در انتظار پرسنل درمان نیویورکی مخالف تزریق واکسن

به گزارش مجله سویگل، خبرگزاری خبرنگاران- پرسنل درمانی در استان نیویورک تنها چند ساعت برای واکسینه شدن زمان دارند و در صورت خودداری از تزریق واکسن شغلشان را از دست می دهند.

اخراج در انتظار پرسنل درمان نیویورکی مخالف تزریق واکسن

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی ای بی سی، ده ها هزار تن از اعضای کادر درمان در استان نیویورک تنها چند ساعت برای واکسینه شدن فرصت دارند و در صورتی که از تزریق واکسن خودداری نمایند شغلشان را از دست خواهند داد.

فرماندار استان نیویورک برنامه های جایگزین از جمله استفاده از اعضای گارد ملی را برای مقابله با کمبود پرسنل درمانی در بیمارستان ها مد نظر قرار داده است.

این اتفاق در یک برهه زمانی حساس روی می دهد، زیرا به طور میانه در هر روز هزار و 600 شهروندان آمریکایی در سراسر این کشور به سبب ابتلا به ویروس کرونا جانشان را از دست می دهند. این رقم از اوسط ماه ژوئیه افزایش 730 درصدی را نشان می دهد.

فیل لیباف خبرنگار ای لی سی نیوز از نیویورک گزارش داد: در حالی که تنها چند ساعت به فرا رسیدن ضرب الاجل معین شده برای واکسیناسیون همه پرسنل و کادر درمان در استان نیویورک به جای مانده است، مقامات این استان با در پیش گرفتن اقداماتی خود را برای اخراج جمعی و کمبود شدید پرسنل درمانی در بیمارستان ها آماده می نمایند.

کتی هوکول فرماندار استان نیویورک در حال آماده کردن خود برای استفاده از کادر درمانی خارجی از این استان و حتی استفاده از اعضای گارد ملی است.

تخمین زده می گردد 72 هزار تن از پرسنل بیمارستان ها در این استان به طور کامل واکسینه نشده اند.

پاتریشیا که یک پرستار است یکی از این افراد محسوب می گردد و او همچنان از انجام این کار خودداری می نماید.

او در سخنانی گفت: ما هیولا نیستیم. ما می کوشیم کاری را انجام دهیم که به نفع اعضای خانواده مان است. بیشتر پرستارانی که با آن ها صحبت می کنیم هنوز واکسینه نشده اند.

این اتفاق چند روز پس از آن روی می دهد که یک قاضی فدرال به صورت موقت مانع از اجباری شدن واکسیناسیون برای معلمان و کارکنان مدارس دولتی در این استان نیویورک شده است.

مت بیکر معلم ریاضی در دبیرستان در منطقه بروکلین است. او به کووید مبتلا شد و یکی از معلمان همکارش را هم از دست داد. او از اجباری شدن واکسیناسیون حمایت می نماید.

او در سخنانی گفت: نگرانی من این است که با شروع تعاملات بین دانش آموزان شرایط سخت گردد. آن ها طی 18 ماه گذشته با یکدیگر در ارتباط نبوده اند.

ایژیا لوستون که یک معلم است گفت: حاضر به تزریق واکسن نیست.

این در حالی است که تزرق دوز تقویتی واکسن کرونا در آمریکا شروع شده است، زیرا مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آمریکا برای تزریق دوز تقویتی واکسن کرونا برای افراد بالای 18 سال چراغ سبز نشان داد. بعلاوه همه افرادی 65 سال به بالا و اعضای کادر درمانی هم می توانند دوز سوم واکسن کرونا را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1778

به "اخراج در انتظار پرسنل درمان نیویورکی مخالف تزریق واکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج در انتظار پرسنل درمان نیویورکی مخالف تزریق واکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید