کیلیان امباپه: بردن جایزه کوپا باعث افتخار من است، هدف بعدی ام بردن همه جوایز است

به گزارش مجله سویگل، کیلیان امباپه پس از کسب جایزه بهترین بازیکن زیر 21 سال فرانس فوتبال از اهداف کوشش برای تحقق اهداف بلندپروازانه اش صبحت کرد.

کیلیان امباپه: بردن جایزه کوپا باعث افتخار من است، هدف بعدی ام بردن همه جوایز است

به گزارش خبرنگاران ، کیلیان امباپه پس از کسب جایزه کوپا از نشریه فرانس فوتبال به عنوان بهترین بازیکن زیر 21 ساله فوتبال جهان و تبدیل شدن به اولین بازیکن تاریخ که این جایزه را می برد، گفت: برای من حضور در جمع شما افتخاری بزرگ است. من اینجا بسیاری از نام های بزرگ فوتبال را می بینم. خوشحالم که این جایزه را دریافت می کنم. این جایزه پاداش داشتن سالی فوق العاده است.

امباپه 19 ساله که در سال 2018 با پاری سن ژرمن همه جام های داخلی فوتبال باشگاهی فرانسه را برد و با تیم ملی فرانسه هم قهرمان جام جهانی شد و جایزه بهترین بازیکن جوان جام جهانی و لوشامپیونه را هم کسب کرد، ادامه داد: من این جایزه به لطف یاری هم تیمی هایم در تیم باشگاهی و تیم ملی دارم. هرگز ماجرایی که با فرانسه در جام جهانی داشتم را فراموش نخواهم کرد. الان زمان خوبی برای تشکر از هم تیمی هایم است. این جایزه به من برای ادامه دادن به کوشش هایم انگیزه می دهد.

مهاجم جوان پاری سن ژرمن درباره هدف بعدی اش گفت: هدف بعدی ام؟ می خواهم همه جوایز را ببرم و نه فقط توپ طلا، البته این مستلزم کوششی فراوان و یاری هم تیمی هایم است.

امباپه که در رده بندی نامزدهای کسب توپ طلا بعد از لوکا مودریچ، کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان چهارم شد، در انتها در پاسخ به این سؤال که آیا از نبردن توپ طلا ناراحت نشده است، تأکید کرد: ناراحت؟ خب با توجه به مدت زمانی که من کارم را از آن آغاز نموده ام، نه. مسئله ای نیست. مدت زمان زیادی از زمانی که من یک فوتبالیست حرفه ای شده ام نمی گذرد. من دو سال است که به ترتیب هفتم و چهارم می شوم (در رده بندی بازیکنان توپ طلا). سال جاری هم سه بازیکنی بالاتر از من قرار گرفتند که واقعاً حق شان بود چون کارهای مهمتری از من انجام داده اند. من هنوز باید کار کنم تا در آینده این جایزه را ببرم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 92

به "کیلیان امباپه: بردن جایزه کوپا باعث افتخار من است، هدف بعدی ام بردن همه جوایز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیلیان امباپه: بردن جایزه کوپا باعث افتخار من است، هدف بعدی ام بردن همه جوایز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید