گالیانی: برای قهرمانی ناپولی به اندازه قهرمانی سال 2003 میلان خوشحالی کردم

به گزارش مجله سویگل، مدیر سابق باشگاه میلان اعتراف کرد که از موفقیت بازیکن این تیم برای فتح جام حذفی ایتالیا به اندازه قهرمانی میلان در لیگ قهرمانان سال 2003 مسرور شده است.

گالیانی: برای قهرمانی ناپولی به اندازه قهرمانی سال 2003 میلان خوشحالی کردم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، با وجود گذشت چند سال از خاتمه دوران کاری آدریانو گالیانو به عنوان مدیراجرایی باشگاه میلان، او هنوز هم از موفقیت های میلان مسرور می گردد اما نه تنها موفقیت این تیم بلکه موفقیت تمام افرادی که به نوعی با روسونری ارتباط داشته اند مدیراجرایی فعلی باشگاه مونتزای ایتالیا را مسرور می نماید و قهرمانی ناپولی با جنارو گتوسو در جام حذفی ایتالیا هم یک نمونه از آن است.

گالیانی در گفت و گو با شبکه رادیویی کیس کیس ایتالیا درباره پیروزی شب گذشته (چهارشنبه) ناپولی مقابل یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا گفت: به گتوسو تبریک می گویم. من واقعاً برای او مسرورم. دیشب هنگام ضربات پنالتی، وقتی ناپولی پیروز شد، همانطور مسروری کردم که در منچستر مسروری کردم.

میلان و گتوسو سال 2003 زمانی که این باشگاه هنوز زیر نظر برلوسکونی اداره می شد با شکست یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم اولدترافورد قهرمان شدند. در آن بازی ها روسونری در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 یوونتوس را شکست داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 969

به "گالیانی: برای قهرمانی ناپولی به اندازه قهرمانی سال 2003 میلان خوشحالی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالیانی: برای قهرمانی ناپولی به اندازه قهرمانی سال 2003 میلان خوشحالی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید