یک استودیو موسیقی 2200 ساله کشف شد!

به گزارش مجله سویگل، کشف استودیو 2200 ساله در چین

باستان شناسان چینی این روزها پیروز به کشف استودیو موسیقی با قدمت 2200 سال شده اند. این دپارتمان یا همان استودیو موسیقی متعلق به زمان کین سلسله ای که در سال های 206 تا 221 پیش از میلاد در این کشور چین فرمان روایی می کرده می باشد. همواره کشف چنین مواردی بین مردم بسیار جالب و مجذوب کننده بشمار می رود. با خبرنگاران در این ادامه این خبر همراه باشید تا بیشتر درباره کشف استودیو 2200 ساله بدانید.

یک استودیو موسیقی 2200 ساله کشف شد!

همانطور که گفتیم باستان شناسان چینی توانسته اند دپارتمانی را در این کشور پیدا کنند که دارای 2200 سال قدمت بوده و متعلق به سلسله کین در کشور چین می باشد. بقایای این ساختمان دولتی در استان شاآنشی در شمال غربی چین واقع شده است. باستان شناسان اعلام کرده اند که این محوطه قدیمی شامل چهار اتاق با مساحت مساوی می باشد و در مجموع 110 متر طول، 19.5 متر عرض دارد و دیوارهای گلی اتاق نیز ضخامتی تا حدود سه متر دارند.

در میان بقایای این ساختمان قدیمی 2200 ساله به غیر از آجر و کاشی نیز تکه هایی از آلات موسیقی محلی کشور چین یافت شده است. این آلات موسیقی نیز مربوط به آثار کوبه ای کهن چین است که در میان کاوش هایی که باستان شناسان انجام داده اند، کشف شده است. همچنین بر روی دیوارهای به جامانده از این ساختمان، حکاکی هایی یافت شده و حاکی از آن است که این بنا در واقع مختص دپارتمان موسیقی شهر کهن شیان یانگ در استان شاآنشی است. علاوه بر این باستان شناسان چینی اعلام کرده اند که دو اتاق از مجموع چهار اتاق این ساختمان خالی بوده و در آن نشانه هایی از آتش سوزی نیز دیده می شود و این موضوع نشان دهنده این موضوع است که این استودیو پس از غارت به آتش کشیده شده است. غارت این ساختمان احتمالا به دلیل آشوب هایی بوده که منجر به خاتمه رسیدن دوران حکومت دودمان کین در چین بوده است. با توجه به اسناد تاریخی که در این زمینه موجود است ژیانگ یو در اواخر دوران دودمان کین یک چهره نظامی و سیاسی برجسته بوده و پس از اشغال شیان یانگ این استودیو را به آتش کشیده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1982

به "یک استودیو موسیقی 2200 ساله کشف شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک استودیو موسیقی 2200 ساله کشف شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید