4 محصول تازه بهمن موتور در راه بازار

به گزارش مجله سویگل، مدیرعامل گروه بهمن موتور از ورود یک خودروی سبک تجاری، یک سدان و نسخه ارتقا یافته دومحصول دیگنیتی و فیدلیتی پرستیژ اطلاع داد و ضمن اشاره به تداوم همکاری با مزدا و سایر شرکای خارجی در شرایط فعلی، گفت که با برطرف تحریم ها، همکاری ها با شرکای خارجی بیشتر هم خواهد شد.

4 محصول تازه بهمن موتور در راه بازار

به گزارش خبرنگاران، محمد ضرابیان در نشست خبری دوشنبه مدیران شرکت بهمن موتور با موضوع تشریح برنامه های توسعه ای بهمن موتور از ورود چهار محصول طی شش ماه آینده اطلاع داد و گفت: در راستای عرضه محصولات تازه که از اواخر سال گذشته و در امسال داشته ایم، امسال نیز در حوزه خودروهای تجاری یک کارگو ون INROADS و در حوزه خودروهای سواری نیز یک سدان به بازار عرضه خواهد شد. بعلاوه بهمن موتور با تغییر رویکرد بازار و تقاضا محصولات تازهی را تدارک دیده که به بازار عرضه خواهد شد. به همین دلیل با هدف عرضه خودروهای شاسی بلند در مدلهای متفاوت با محصولات عرضه شده دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ به زودی عرضه خواهد شد.

مدیرعامل بهمن موتور در رابطه با همکاری های آینده پس از برطرف تحریم ها گفت: هیچکدام از قراردادهای بهمن موتور به سرانجام نرسیده است و همچنان ادامه خواهد داشت. همه شرکای تجاری گروه بهمن و سایر خودروسازان همچنان شریک تجاری هستند. ارتباط ها تعلیق شد اما قطع نشده اند. براین اساس همکاری با مزدا، هاوال، گریت وال و FAW نیز قطعا ادامه خواهد داشت. با برطرف محدودیت های صنعت خودرو و تحریم ها به طور قطع ادامه فعالیت با شرکای تازه بیشتر هم ادامه خواهد پیدا می نماید. در حوزه تجاری ها نیز در حال حاضر همکاری با ایسوزو و FAW و سایک مکسوس ادامه دارد.

کوشش برای تکمیل و عرضه تعداد محدودی از خودروهای ناقص بهمن موتور

در ادامه این نشست، علی پورابراهیم- عضو هیات مدیره بهمن موتور - نیز در رابطه با مسائل این گروه صنعتی با بیان اینکه همانند سایر خودروسازان ما نیز در دوران تحریم مسائلی داشته ایم؛ اظهار کرد: با عملکرد مناسب در زمینه خریدهای خارجی، مسائل کمتری ایجاد شد و تعداد خودروهای ناقص بسیار محدود هستند.

بعلاوه مدیر کسب و کار شرکت بهمن موتور نیز ضمن تاکید براینکه همیشه کوشش می گردد ارتقای مشخصی در حوزه امکانات رفاهی و مسائل ایمنی خودرو لحاظ گردد، گفت: از همین روی فیدلیتی پرستیژ از بالاترین سیستم های ایمنی که قابل رقابت در بین محصولات بازار نیست، بهره مند شده است. فیدلیتی تازه دارای قابلیت های بسیاری است. دیگنیتی پرستیژ نیز از منظر ارتقای موتور، توان بیشتری داشته و 230 اسب بخار است. بعلاوه سیستم ایمنی و امکانات رفاهی این خودرو ارتقا یافته است.

نوروزی در رابطه با خودروی سدان Respect گفت:این سدان دارای شش ایربگ بوده و موتور آن 1.5 لیتر توربو است و گیربکس آن 9 سرعتهcvt خواهد بود. این خودرو ابتدای سال آینده رونمایی خواهد شد

نیما مومنی- مدیر بازاریابی و فروش شرکت بهمن موتور- نیز از فراهم شدن شبکه های نمایندگی به عنوان یکی از اصلی ترین زیرساخت های ورود محصول تازه، اطلاع داد و اظهار کرد : این موضوع در زمان عقد قرارداد فیدلیتی و دیگنیتی مورد توجه قرار گرفته و سفارش گذاری قطعات پیش از ورود به بازار اجرا شده است.

به گفته وی قطعات مورد احتیاج برای خدمات پس از فروش در نمایندگی ها موجود است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1837

به "4 محصول تازه بهمن موتور در راه بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 محصول تازه بهمن موتور در راه بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید