تور ارزان روسیه: شروع کار روی طرح لغو ویزا گردشگری گروهی روسیه برای ایران

به گزارش مجله سویگل، رئیس سازمان فدرال گردشگری روسیه از شروع کار روی طرح لغو ویزا برای گروه های گردشگری ایران و هند اطلاع داد.

تور ارزان روسیه: شروع کار روی طرح لغو ویزا گردشگری گروهی روسیه برای ایران

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

اولگ سافونوف رئیس سازمان فدرال جهانگردی روسیه اعلام نمود، جهانگردان ایرانی در جمع 20 کشور اول بازدیدکننده از روسیه قرار دارند.

وی بعلاوه گفت که این کشور در آینده نزدیک ممکن است با ایران و هند نظام بدون ویزا برقرار کند و ساز و کار تبادل جهانگردی گروهی در این زمینه انتها یابد.

سافونوف اضافه نمود که این اقدام ها را وزارت امور خارجه و سازمان فدرال جهانگردی روسیه انجام می دهند. باید به این نکته توجه داشت که ساز و کارهای مربوط به همکاری ها در عرصه ویزا در حوزه اختیارات وزارت خارجه است.

رئیس سازمان فدرال جهانگردی روسیه اعلام کرد که کوشش می نماید، نظام بدون ویزا برای جهانگردان گروهی ایرانی و هندی همچون شرایط کنونی برای جهانگردان چینی اعمال کند.

سافونوف پیشتر اعلام نموده بود که سال جاری شمار جهانگردان ایرانی در روسیه بی سابقه بود.

وی اعلام کرد که انتظار می رود سال جاری این رقم از 49 هزار نفر جهانگرد ایرانی که سال گذشته از روسیه بازدید کردند هم فراتر رود.

سافونوف اضافه نمود:

در ماه فوریه گذشته (بهمن ماه سال گذشته) دفتر ویزیت روسیه در تهران شروع به کار کرد.

وی گفت که با توجه به افزایش شمار علاقه مندان ایرانی، سازمان فدرال جهانگردی و سفارت روسیه در تهران از وزارت خارجه این کشور خواسته تا شمار کارمندان کنسولگری را در ایران افزایش دهد.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1989

به "تور ارزان روسیه: شروع کار روی طرح لغو ویزا گردشگری گروهی روسیه برای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: شروع کار روی طرح لغو ویزا گردشگری گروهی روسیه برای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید