آلودگی هوا تماشاخانه ایرانشهر را هم به تعطیلی کشاند

به گزارش مجله سویگل، به علت تداوم آلودگی هوا تماشاخانه ایرانشهر روز های سه شنبه و چهارشنبه 3 و 4 دی ماه تعطیل است.

آلودگی هوا تماشاخانه ایرانشهر را هم به تعطیلی کشاند

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، تماشاخانه ایرانشهر به علت تداوم آلودگی هوا و رعایت حال مخاطبان و هنرمندان در روز های سه شنبه و چهارشنبه 3 و 4 دی ماه تعطیل شد. تماشاخانه ایرانشهر از روز پنج شنبه 5 دی ماه میزبان مخاطبان گرامی خواهد بود.

*مصطفی محمودی، روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی شد

بهزاد صدیقی دبیر دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، در حکمی مصطفی محمودی، منتقد و روزنامه نگار سینما و تئاتر، و مدرس دانشگاه در حوزه ارتباطات، روابط عمومی و امور فرهنگی را برای دومین سال متوالی به عنوان مدیر روابط عمومی این رخداد فرهنگی هنری منصوب کرد.

در بخشی از حکم محمودی آمده است: با توجه به تجربیات و فعالیت های ارزنده جناب عالی در عرصه روابط عمومی و رسانه ای و نظر به تجربه موفقیت آمیز دوره نخست جشنواره تئاتر اکبر رادی، بدین وسیله جناب عالی به عنوان مدیر روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب می شوید.

دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی از 25 دی ماه امسال به مدت چهار روز با دبیری بهزاد صدیقی و همکاری اداره کل هنر های نمایشی، شورای اسلامی شهر تهران، فرهنگسرای سرو و اداره کل هنر های نمایشی رادیو (رادیو نمایش) در تهران برگزار می گردد.

*بلیت های افتتاحیه آقای اشمیت کیه؟ تمام شد

فروش روز اول نمایش آقای اشمیت کیه؟ به کارگردانی سهراب سلیمی با فروش تمامی بلیت های این نمایش بسته شد. این نمایش چهارم دی ماه با حضور حسین علیزاده، موسیقیدان بزرگ کشور انجام می گردد.

سباستین تیری، این نمایشنامه را نوشته و شهلا حائری مترجم آن است. ایرج راد، شهره رعایتی، میثم رازفر، سینا خدابخشی به عنوان بازیگران این نمایش معرفی شده اند. صبا علیزاده نیز موسیقی و طراحی افکت این نمایش را برعهده دارد. دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: امیرحسین قدسی طراح صحنه، شهره رعایتی مشاور کارگردان و طراح لباس، رضوان عباسی منشی صحنه، معصومه علی نژاد مدیر صحنه، بهزاد مرتضوی مدیر روابط عمومی و تبلیغات.

آقای اشمیت کیه؟ در تماشاخانه جوانمرد به نشانی خیابان سمیه، بعد از نجات اللهی، پلاک 260، خانه تئاتر اجرا خواهد شد.

* گورستان چند ملیتی در عمارت نوفل لوشاتو

نمایش گورستان چند ملیتی به نویسندگی و کارگردانیِ سعید درآینده از چهارم دی ماه 1398 در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود. در این نمایش، چند انسان با فرهنگ های مختلف در جایی شبیه یک دادگاه بازخواست می شوند و رویداد های متعددی برای هریک از آن ها رقم می خورد؛ اما در پایان، حکم اجرایی در این دادگاه بسیار متفاوت است. در زندگیِ هر انسانی، تجربیات گوناگونی رخ می دهد. زندگی برای هرکس معنای خاصی دارد و شرایط زندگی برای هرکس متفاوت است؛ گویی زندگی، مجموعه ای از افتادن ها، برخاستن ها و به پیش رفتن هاست.

بازیگران این اثر محسن امامی، علی ریاحی زاده، مریم نوروزی، سعید درآینده، پوریا میرمجیدی، امیرحسین رئیس دانایی، اهورا فیجانی، مسعود میاحی پور، فاطمه آمی احمدی، زهرا عبداللهی، آرش عمادی و محدثه گودرزی هستند. دیگر عوامل این نمایش عبارت اند از: دستیار کارگردان: سهیل صمدی؛ مدیر تبلیغات: فریبا جدیدی؛ هماهنگی: شهرآشوب مفتاحی؛ تیزر: گروه هنری آرت کات؛ طراح دکور و نقاش: مژده حسینی؛ پوستر و گرافیست: رویا معتمدی؛ عکاس: فرشاد فیض شلدی و رویا معتمدی؛ گریم: فرزانه جدید، آیدا خواجه وند و محیا اکبری؛ منشی صحنه: زهرا عبداللهی و صدا و نور: سهیل صمدی و امیرحسین نامور.

فروش اینترنتی گورستان چند ملیتی در سایت تیوال صورت می گیرد. این اثر، از چهارم تا بیست وهشتم دی ماه 1398، ساعت 19:30 به مدت شصت دقیقه در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو به نشانیِ حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچۀ زیبا، عمارت نوفل لوشاتو روی

* حرف هایی که بهش نگفتم در سپند نمایشنامه خوانی می گردد

حرف هایی که بهش نگفتم به نویسندگی نیما جوادی و کارگردانی سیدمحمدصادق سیادت، 7 دی ماه ساعت 19 در سالن شماره 2 تماشاخانه سپند به روی صحنه می رود.

در این اثر نمایشی بهنام سرلک، آزاده شمس، بابک صحرایی، محمدرضا شجاعی، دینا غلامی سرخه، بیتا عالمی، مهدی افشاری، حمید مهدیار، نسیم هروی، نسترن لونی، ایمان محبوبی کیا، رایان حبیبیان، زهرا رئیسی، محمد صادق محمدنیا، شهاب الدین عسگری، سارا عاکف، فائزه دربندی به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل نمایشنامه خوانی حرف هایی که بهش نگفتم می توان به تهیه نماینده: مهدی غلامی سرخه، مشاور کارگردان: شبنم قلی خانی، طراح حرکت: آزاده شمس، طراح صحنه: علی سیبی، دستیار کارگردان: محمدرضا شجاعی، عکاس: مریم هاشمی، طراح پوستر: علی دولت آبادی و ساخت تیزر: رضا نائینی اشاره نمود.

در خلاصه این اثر آمده است: کاش زمان همین جا وامیستاد، ما از هم جدا می شدیم؛ وقتی بعد از چند سال برمیگشتیم پیش هم، زمان دوباره از نو آغاز می شد... علاقمندان به خرید بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه سپند به آدرس خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک 69 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 628

به "آلودگی هوا تماشاخانه ایرانشهر را هم به تعطیلی کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی هوا تماشاخانه ایرانشهر را هم به تعطیلی کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید