اتفاقات عجیب در استقلال، دور زدن مدیر عامل و برکناری فریاد شیران

به گزارش مجله سویگل، استقلال دو سال اخیر بستر اتفاقات، انتصابات و تصمیمات عجیب و مرموزی است و ادامه این فرایند به آبی ها لطمات بیشتر و سنگین تری خواهد زد!

اتفاقات عجیب در استقلال، دور زدن مدیر عامل و برکناری فریاد شیران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یکی از این اتفاقات عجیب بازی ندادن مدیر عامل تیم در تصمیمات و حتی جلسات است به طوریکه گفته می گردد جلسه ساعاتی پیش این باشگاه بدون حضور و اطلاع مدیر عامل برگزار شده و مددی به نوعی پیچانده شده تا در جلسه فوق حاضر نباشد!

گفته می گردد در این جلسه چند تصمیم مهم نیز گرفته شده که یکی از آنها برکناری ناصر فریاد شیران مدیر اکادمی استقلال است!

این تصمیم در حالی گرفته شده که فریاد شیران در طی مدت کوتاهی که به آموزشگاه استقلال آمده علاوه بر اصلاحات اساسی و بنیادین در این آموزشگاه، نتایج بسیار خوبی هم گرفته است . دو قهرمانی در رده های امید و نوجوانان، صدر نشینی تیم جوانان استقلال در لیگ و رتبه خوب تیم نونهالان در همین مدت کوتاه کارنامه ای عالی برای فریاد شیران محسوب می گردد این در حالی است که 4 تیم پایه پرسپولیس با وجود بضاعت اقتصادی بهتر نسبت به رقیب سنتی خود، تیمی بالاتر از رتبه ششم جدول ندارد.

هر چند این خبر هنوز توسط باشگاه استقلال به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده اما از یک منبع کاملا موثق شنیدیم که مددی به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال زیر بار این تصمیم نمی رود و به احتمال زیاد طی روزهای آینده اتفاقات جدیدی در استقلال رخ خواهد داد!

نود پرس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1600

به "اتفاقات عجیب در استقلال، دور زدن مدیر عامل و برکناری فریاد شیران" امتیاز دهید

1 کاربر به "اتفاقات عجیب در استقلال، دور زدن مدیر عامل و برکناری فریاد شیران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات عجیب در استقلال، دور زدن مدیر عامل و برکناری فریاد شیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید