خبرنگاران طرفداران یزدی پرسپولیس غلبه بر تیم استقلال را جشن گرفتند

به گزارش مجله سویگل، یزد - خبرنگاران - غلبه تیم فوتبال پرسپولیس بر استقلال تهران در لیگ برتر باشگاه های کشور،آدینه شب باعث شد تا تعدادی از طرفداران یزدی این تیم به خیابان آمده و این برد را جشن بگیرند .

خبرنگاران طرفداران یزدی پرسپولیس غلبه بر تیم استقلال را جشن گرفتند

به گزارش خبرنگاران، این افراد که شمار آنها معدود بود پس از فزونی یک بر صفر این تیم در مقابل استقلال در حالی که بوق خودروهای خود را به صدا درآورده بودند در بعضی از خیابان های شهر به شادمانی پرداختند.

طرفداران تیم پرسپولیس بیشتر در خیابان های مرکز شهر به خصوص در صفائیه، بلوار دانشگاه، بلوار تیمسار فلاحی، میدان ابوذر ، میدان اطلسی ، نعل اسبی و چهار راه پژوهش حضور داشتند .

مشابه این شادمانی و جشن در بعضی از شهرستان های استان یزد نیز برگزار گردید .

به گزارش خبرنگاران، شهرآورد نود و پنجم پایتخت با فزونی یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید تا شاگردان یحیی گل محمدی به صدر جدول بازگردند.

این شهرآورد از ساعت 19:30 دقیقه امروز (آدینه) و از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تیم های پرسپولیس و استقلال در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند.

قضاوت این ملاقات را محمدرضا کبریان با یاری های علیرضا ایلدرم و مهدی عالیقدر برعهده داشت.

در نهایت این ملاقات با فزونی یک بر صفر شاگردان گل محمدی به اتمام رسید تا پرسپولیس با 45 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان به صدر جدول برسد.

استقلال نیز 34 امتیازی باقی ماند و به رتبه پنجم سقوط کرد.

در تیم پرسپوبیس حامد لک، سیامک نعمتی(فرشاد فرجی)، وحید امیری، سیدجلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا(میلاد سرلک)، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو(علی شجاعی) و عیسی آل کثیر (مهدی عبدی) بازی کردند .

منبع: ایرنا
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1597

به "خبرنگاران طرفداران یزدی پرسپولیس غلبه بر تیم استقلال را جشن گرفتند" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران طرفداران یزدی پرسپولیس غلبه بر تیم استقلال را جشن گرفتند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرفداران یزدی پرسپولیس غلبه بر تیم استقلال را جشن گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید