اسپیس ایکس 4 توریست به فضا می برد

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، اسپیس ایکس تصمیم دارد در 2 سال آینده 4 توریست را به فضا ببرد.

اسپیس ایکس 4 توریست به فضا می برد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

اسپیس ایکس در این زمینه با شرکت توریستی اسپیس ادونچر همکاری می نماید و قرار است نخستین شهروندان عادی را به سفری دور زمین ببرد. این سفر در اواخر 2021 یا اوایل 2022 میلادی انجام خواهد شد.

اسپیس ادونچر تا به حال به پرتاب توریست ها به فضا به خصوص ایستگاه فضایی بین المللی یاری نموده است. گوین شاتول مدیر عامل اسپیس ایکس در بیانیه ای بیان کرد: این ماموریت تاریخی راستا را برای سفر تمام انسان ها به فضا فراهم می نماید. به همین دلیل ما با اسپیس ادونچر همکاری می کنیم.

به گفته اسپیس ادونچر این سفر حدود 5 روز طول می کشد و از مقر کیپ کاناورال در فلوریدا (آمریکا) شروع می گردد. آموزش های لازم برای این سفر چند هفته طول می کشد. افراد پس از پرتاب به فضا در کپسول کرو دراگون دور زمین پرواز می نمایند.

این شرکت ادعا می نماید میخواهد در این سفر کپسول را به ارتفاع 250 مایلی زمین ببرد.

قابلیت اجرایی ارسال توریست به فضا به پیشرفت اسپیس ایکس در ساخت کپسول کرودراگون وابسته است. به گفته اسپیس ایکس نخستین پرواز سرنشین دار کپسول دراگون در 7 می سال میلادی جاری انجام خواهد شد. البته به گفته کارشناسان ممکن است این سفر به اواخر ماه می یا اوایل آوریل موکول گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 671

به "اسپیس ایکس 4 توریست به فضا می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپیس ایکس 4 توریست به فضا می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید