اعتماد مردم، خط قرمز بیمه رازی

به گزارش مجله سویگل، رئیس شعبه استان خراسان رضوی بیمه رازی که مهمان هجدهمین برنامه سه شنبه های جوابگو بود از طراحی بسته بیمه ویژه صنایع در این استان اطلاع داد و گفت: با توجه به منشور استراتژیک شرکت بیمه رازی، خدمات به روز از لحظه مشاوره تا پرداخت خسارت طراحی و به اجرا درآمده است.

اعتماد مردم، خط قرمز بیمه رازی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، هجدهمین برنامه سه شنبه های پاسخگویی به میزبانی شعبه استان خراسان رضوی و با حضور رضا امان آبادی- رئیس این شعبه برگزار گردید.

در این برنامه که به صورت زنده از صفحه رسمی شرکت بیمه رازی در اینستاگرام پخش شد، امان آبادی با اشاره به منشور شرکت مبنی بر پنج چرخش استراتژیک که از سوی دکتر علی جباری- مدیرعامل شرکت بیمه رازی تهیه و ابلاغ شده است، گفت: پنج چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی از نیازهای امروز صنعت بیمه کشور است.

او با تاکید بر اینکه در صنعت بیمه، ستادها نسبت به شعب بسیار فربه شده اند، گفت: با توجه به راستا مشخص شده از سوی مدیریت عالی مجموعه، فرآیند جذب نماینده در خراسان رضوی به روز شده و برپایه اصول علمی بیمه رازی، این مهم انجام می گردد که در این راستا همایش های علمی و آموزشی در زمینه اعلام فرصت های شغلی و خدمات بیمه ای به صنایع برگزار می گردد.

رئیس شعبه استان خراسان رضوی شرکت بیمه رازی اضافه نمود: طبق توافق انجام شده با سازمان بهزیستی، هزینه شرکت در دوره و همایش های بیمه رازی در استان خراسان رضوی به صورت مستقیم به نام بیمه رازی به حساب بهزیستی واریز می گردد تا صرف هزینه های امور خیر و خداپسندانه گردد، این در حالی است که بیمه رازی اولین همایش رایگان آموزش با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه را برگزار می نماید.

امان آبادی در رابطه با فعالیت شعبه خراسان رضوی اعلام کرد: در یک سال گذشته پرتفوهای شرکت در این استان مورد پایش و آنالیز قرار گرفته و دیگر هر پرتفویی با هر قیمتی جذب و فروخته نمی گردد، زیرا این امر موجب کاهش سطح خدمات به افراد می گردد.

وی اظهار داشت: با کاهش سطح خدمات به افراد، اعتماد مردمی دچار آسیب می گردد و اعتماد مردمی خط قرمز بیمه رازی است.

رئیس شعبه استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در شش ماهه دوم امسال و سال آینده این شعبه بیش از پیش در فروش هم راستای محورهای اصلی جرخش استراتژیک خواهد شد، گفت: در 18 ماه آینده ،فعالیت اصلی شعبه خراسان رضوی معطوف به معرفی و فروش بیمه نامه های مسئولیت، زندگی، مهندسی و آتش سوزی میگردد.

امان آبادی در این برنامه از طراحی بسته بیمه ویژه صنایع اطلاع داد و اعلام کرد: در قالب بسته بیمه ویژه صنایع پوشش کامل خدمات بیمه ای از مرحله مشاوره تا پرداخت خسارت، برای صنایع در نظر گرفته شده و بیمه رازی در کنار مشتریان خود خواهد بود.

بر اساس این گزارش دکتر علی جباری- مدیرعامل شرکت بیمه رازی به همراه معاونان خود اولین سفر استانی مدیریت مجموعه را روز آینده از مشهد مقدس شروع خواهند کرد تا به طور مستقیم از شرایط بیمه رازی در استان ها آگاه شوند.

ضروری است ذکر گردد، در خاتمه این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی به وسیله دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی به وی اهدا شد.

لازم به ذکر است سه شنبه های پاسخگویی از ابتدای سال 1400 به وسیله روابط عمومی بیمه رازی برگزار گردیده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده اند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1807

به "اعتماد مردم، خط قرمز بیمه رازی" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعتماد مردم، خط قرمز بیمه رازی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتماد مردم، خط قرمز بیمه رازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید