اعلام زمان ملاقات های لغو شده دور گروهی و تاریخ جدید مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله سویگل، کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان ملاقات های لغو شده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق و تاریخ جدید مراحل حذفی را اعلام نمود.

اعلام زمان ملاقات های لغو شده دور گروهی و تاریخ جدید مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

با تور عمان نوروز از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون آسیا (AFC) گفت دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود در ماه های مارس و آوریل برگزار گردد و امکان برگزاری آنها وجو ندارد، به ماه های می و ژوئن منتقل شد.

نشست نمایندگان انجمن های عضو منطقه شرق آسیا و نمایندگان باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار و تصمیم بر طولانی شدن مراحل حذفی مسابقات برای برگزاری همه دیدارها گرفته شد. به این ترتیب مقرر شد بازی های لغو شده مسابقات در روزهای 30 و 31 اردیبهشت (هفته سوم)، 6 و 7 خرداد (هفته چهارم)، 27 و 28 خرداد (هفته پنجم) و 3 و 4 تیر (هفته ششم) برگزار گردد.

تصمیم گیری درباره مسابقات مرحله گروهی مربوط به مسابقات شرق آسیاست. قرار است روز شنبه آینده نشست اضطراری با حضور نمایندگان باشگاه های غرب آسیا برگزار و در این باره تصمیم گیری گردد.

در صورتی که دو تیم یک مسابقه برای تاریخ اعلام شده به توافق برسند و نیز در صورت موافقت AFC، بازی ها در موعد مقرر برگزار می گردد. برنامه کامل بازی ها روز 26 اسفند اعلام خواهد شد.

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها به روزهای 21 و 22 مرداد (دور رفت) و 4 و 5 شهریور (دور برگشت) منتقل می گردد. بازی های یک چهارم نهایی در 25 و 26 شهریور (دور رفت) و 8 و 9 مهر (دور برگشت) برگزار می گردد. مرحله نیمه نهایی نیز 29 و 30 مهر (دور رفت) و 6 و 7 آبان (دور برگشت) برگزار خواهد شد. راه یافتگان به فینال هم در همان تاریخ قبلی یعنی 2 و 8 آذر به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 755

به "اعلام زمان ملاقات های لغو شده دور گروهی و تاریخ جدید مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان ملاقات های لغو شده دور گروهی و تاریخ جدید مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید