گل محمدی: از 20 بازیکن مدنظر من حتی یک نفر هم جذب نشد!، باید امتیازات عقب افتاده را جبران کنیم

به گزارش مجله سویگل، سرمربی پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط جدول و امتیازهایی که نسبت به تیم صدر جدول عقب افتادیم، باید جبران کنیم.

گل محمدی: از 20 بازیکن مدنظر من حتی یک نفر هم جذب نشد!، باید امتیازات عقب افتاده را جبران کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: بازی خیلی مهم و حساسی در پیش داریم. با توجه به شرایط جدول و امتیازهایی که نسبت به تیم صدر جدول عقب افتادیم، باید جبران کنیم. می دانیم که شرایط طوری است که برای قهرمانی، باید درصد زیادی از بازی های آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی اضافه کرد: برای بازی با مس خودمان را آماده کردیم. هفته گذشته بازی سختی داشتیم و سعی کردیم در این چند روزی که تمرین داشتیم، بیشتر ریکاوری کنیم و از لحاظ روحی و بدنی آماده این مسابقه شویم. تیم مس هم از تیم های خوب لیگ برتر است و نتایجی که این تیم گرفته و بازی هایش خوبش نشان می دهد که آنها تیمی خوب و باکیفیت هستند و قطعاً بازی را برای ما سخت خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما فقط به یک چیز فکر می کنیم و آن هم هدف مان است که می خواهیم سه امتیاز را بگیریم. تمرکز زیاد می تواند به ما کمک زیادی کند تا بتوانیم سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم. از اهمیت این سه امتیاز آگاه هستیم و باید خیلی تلاش کنیم، بجنگیم و بدویم تا به آن برسیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و حداکثر امتیاز را بگیریم.

گل محمدی درباره تغییر تقویم AFC و اینکه ممکن است از این فصل تیمی سهمیه نگیرد و آیا چنین مسئله ای روی انگیز بازیکنان و کادر فنی تأثیر می گذارد یا نه، گفت: وقتی ما مربیان و بازیکنان تلاش می کنیم و زحمت می کشیم، برای این است که به آسیا برویم و خودمان را در آنجا محک بزنیم تا سطح بالاتری از فوتبال را تجربه کنیم. با توجه به کیفیت بالای مسابقات همه دوست دارند در این مسابقات باشند و این فرایند می تواند به بهبودی کیفیت بازیکنان و مربیان و همچنین پیشرفت کمک کند. اینکه سال آینده سهمیه ای در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم، خبر خوبی نیست و فکر می کنم فقط باید برای جایگاه و قهرمانی تلاش کنیم.

وی راجع به بازیکن خارجی مدنظر پرسپولیس و اینکه آمار او امیدوارکننده نیست و آیا می تواند به سرخپوشان کمک کند، اظهار داشت: آمار او بد نبوده، اما بازیکن جوانی است که به تیم ملی هم دعوت شده است و می تواند به ما کمک کند. گزینه هایی که از ابتدای فصل داشتیم، نفراتی بودند که یا گرفتن آنها سخت بود یا مسائل مالی آنها طوری بود که هزینه زیادی روی دست باشگاه می گذاشت. البته یکسری از آنها را می توانستیم جذب کنیم که سهل انگاری کردیم و البته شاید دلیل اصلی مسائل مالی باشگاه بود. اینکه نتوانستیم در نقل وانتقالات خیلی فعال باشیم، مسائل مالی، پنجره بسته، بدهی ها و شکایت ها بود و کار باشگاه را سخت کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: با این حال از فصل گذشته تا این فصل، من 20 بازیکن را در لیستم داشتم که حتی یک نفر از آنها هم جذب نشد. اگر یک اندازه تلاش بیشتری می شد، می توانستیم بازیکنان با کیفیت تری بگیریم، اما در این شرایطی که اکنون در آن هستیم، نیاز به تقویت داریم. بازیکنانی که بیرون هستند، یا مصدوم هستند یا کیفیت خوبی ندارند و بدون تیم هستند. شاید آخرین بازی آنها شش ماه پیش بوده و این بازیکنان خیلی کمکی به باشگاه نمی کند. خوبی این بازیکن این است که جوان است، بازی می کند، به تیم ملی دعوت شده و شاید تجربه بازی در تیم های بزرگ را ندارد، اما باید بیاید و شرایط او را ببینیم. با توجه به مصدومیت بازیکنان مان و شرایطی که وجود داشت، نیاز داشتیم یک بازیکن جذب کنیم و شرایط مالی باشگاه را هم باید در نظر می گرفتیم و به این نتیجه رسیدیم با این بازیکن قرارداد امضا کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2044

به "گل محمدی: از 20 بازیکن مدنظر من حتی یک نفر هم جذب نشد!، باید امتیازات عقب افتاده را جبران کنیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "گل محمدی: از 20 بازیکن مدنظر من حتی یک نفر هم جذب نشد!، باید امتیازات عقب افتاده را جبران کنیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: از 20 بازیکن مدنظر من حتی یک نفر هم جذب نشد!، باید امتیازات عقب افتاده را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید