کرونایی ها در مرحله گروهی برای یحیی بازی نمی نمایند

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس طبق تصمیم کمیته مسابقات لیگ قهرمانان 2021 آسیا راهی کشور هند شد تا بازی های خود در گروه E را بطور متمرکز در کوتاه ترین مدت زمان ممکن برگزار کند.

کرونایی ها در مرحله گروهی برای یحیی بازی نمی نمایند

کاروان این تیم در حالی در شهر گوا هند به سر می برد که فرشاد فرجی و سعید آقایی به دلیل ابتلاء به کرونا نتوانستند سرخپوشان را در این سفر همراهی نمایند.

فرجی دوازدهم فروردین ماه با پاسخ مثبت تست کرونای خود روبرو شد تا قرنطینه دو هفته ای را پشت سر بگذارد.

مدافع پرسپولیس که در جابجایی زمستانی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده بود سه شنبه هفته گذشته بار دیگر تست کرونا داد اما پاسخ تست او بار دیگر مثبت شد تا وی همچنان نتواند به هند سفر کند.

این بازیکن که قرار بود ظرف امروز و فردا به کشور هند سفر کند تا به تیمش در ادامه رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان یاری کند در تهران ماندنی شد تا احتمال حضورش در جمع سرخپوشان کمتر از همواره گردد.

فرجی قرار است این هفته بار دیگر تست کرونا بدهد و در صورت منفی شدن آن مجوز حضور در جمع بازیکنان پرسپولیس را دریافت نموده و به کشور هند سفر کند.

سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس نیز همچنان در قرنطینه خانگی به سر می برد و او نیز قطعاً تا ششم اردیبهشت ماه نمی تواند برای سرخپوشان بازی کند.

این در حالی است که بازی های گروه E لیگ قهرمانان آسیا که از 25 فروردین ماه امسال شروع شده است تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد و تیم ها سپس به کشورهای خود باز می گردند تا رقابت های داخلی را از سر بگیرند.

بنابراین یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چاره ای جز استفاده از نیروهای فعلی خود در ترکیب این تیم ندارد و باید با چالش کمبود بازیکن در خط دفاعی روبرو گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1584

به "کرونایی ها در مرحله گروهی برای یحیی بازی نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونایی ها در مرحله گروهی برای یحیی بازی نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید