افشین قطبی: خیلی ها منتظر اولین شکست ما بودند، به بازی برگشتیم اما منطقی عمل نکردیم

به گزارش مجله سویگل، افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است خیلی ها منتظر اولین شکست تیم او بوده اند.

افشین قطبی: خیلی ها منتظر اولین شکست ما بودند، به بازی برگشتیم اما منطقی عمل نکردیم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از قائمشهر، افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شکست این تیم مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: خیلی ها منتظر اولین باخت تیم ما بودند و امروز متأسفانه این رخ داد. من از قائمشهر و مردمش که چنین جوی را در استادیوم به راه انداختند، لذت بردم. با سر و صدایی که طرفداران نساجی به راه می اندازند، کار هر تیمی را سخت می نمایند. از آنهایی هم که برای میهمان نوازی به هتل ما آمدند، تشکر می کنم.

وی اضافه نمود: بازی به گونه ای بود که حس می کردم اگر روی ضربات ایستگاهی یکی از دو تیم گل بزنند، بازی از کناره ها باز می گردد. در نیمه دوم هم شرایط فرق کرد و فکر می کنم ما بازی بهتری انجام دادیم، اما وقتی نمی توانید گل بزنید، نمی توانید برنده باشید. من بار دیگر به قائمشهر و مردم این شهر تبریک می گویم و از آنها تشکر می کنم. فکر می کنم آنها از موقعیت های خودشان خوب استفاده کردند. اگر بازی را نگاه کنید، در ضربات ایستگاهی به خصوص در دفاع خوب عمل نکردیم. آنها خطرناک بودند و به گل رسیدند. ما به بازی برگشتیم، اما منطقی عمل نکردیم. در نهایت هم پنالتی دادیم و گل دوم را دریافت کردیم. باید بپذیریم که امروز روز خوبی نداشتیم و خوب نبودیم، اما روز خوب نساجی بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این پرسش که منظور شما از آنهایی گفتید از باخت تان مسرور شدند چه افرادی هستند؟، گفت: من منظورم شخص خاصی نیست. ما یک تیم پایین جدول بودیم که به بالا آمدیم و در چهار بازی 10 امتیاز کسب کردیم. ما بهترین تیم لیگ را شکست دادیم. این معین است که وقتی یک تیم به این خوبی امتیاز می گیرد، نگاه همه به آن عوض می گردد. فکر می کنم ما تیمی هستیم که می توانیم خطرناک باشیم برای تیم های بالای جدول. من منظور منفی نداشتم و اگر از منظورم برداشت منفی داشتید، معذرت می خواهیم.

قطبی درباره عملکرد تیم داوری دیدار نساجی - فولاد خوزستان هم اعلام کرد: داوری خوب بود و کار خودشان را انجام دادند. شاید اگر من بودم فقط دو دقیقه وقت اضافه بیشتری می گرفتم، اما مجموعاً داوری خوب بود.

وی در خصوص استفاده از بازیکن ژاپنی تیمش که بدون تمرین به او بازی داد و اینکه استفاده از این بازیکن ریسک نبود، گفت: فکر می کنم ما زمان زیادی نداریم. بازی های زیادی نمانده و باید از بازیکنانی که اضافه نموده ایم، استفاده کنیم. ما عقب بودیم و این بازیکن را اضافه کردیم که شاید بتواند پاس های بهتری بدهد یا روی ضربات ایستگاهی کار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 146

به "افشین قطبی: خیلی ها منتظر اولین شکست ما بودند، به بازی برگشتیم اما منطقی عمل نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشین قطبی: خیلی ها منتظر اولین شکست ما بودند، به بازی برگشتیم اما منطقی عمل نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید