امکان واگذاری خانه کشتی به شرکت توسعه وجود ندارد

به گزارش مجله سویگل، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: در حال حاضر امکان واگذاری خانه کشتی شهید صدرزاده به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد.

امکان واگذاری خانه کشتی به شرکت توسعه وجود ندارد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد ابراهیم امامی با بیان این مطلب اضافه نمود بر اساس خبرهایی که در بعضی از رسانه ها منتشر شده است، رؤسای محترم دو فدراسیون شمشیربازی و جودو در خصوص در اختیار قرار دریافت خانه کشتی شهید صدرزاده به نفع فدراسیون متبوع خود مطالبی را عنوان نموده اند. و این در حالی است که این خانه کشتی پیش از المپیک 2012 و از زمان مرحوم حجت اله خطیب با توجه به احتیاج مبرم کشتی به یک سالن تمرینی مناسب در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفته و هم اکنون نیز محل تمرینات تیم های ملی کشتی کشورمان برای حضور در المپیک توکیو محسوب می گردد، این مطالب منتشر شده است.

امامی ادامه داد: پس از در اختیار قرار دادن خانه کشتی شهید صدرزاده (به فدراسیون کشتی، این فدراسیون محل اداری و امور اجرایی خود در مجموعه ورزشی شهید شیرودی را تحویل شرکت توسعه و نگهداری داد و مجموعه اداری فدراسیون نیز به خانه کشتی شهید صدرزاده انتقال یافت.

وی گفت: اگر در حال حاضر بخواهیم این سالن را تحویل شرکت تجهیز بدهیم، اولاً در آستانه المپیک توکیو که مهم ترین رویداد ورزشی دنیا محسوب می گردد و کشتی نیز از شانس های اصلی کسب مدال در المپیک است از داشتن یک مجموعه تمرینی برای تیم های ملی خود نیز محروم می گردد و ثانیاً مکانی برای انجام امور اداری فدراسیون به جهت پیشبرد کارهای اجرایی در اختیار نخواهیم داشت.

امامی اظهار کرد: فدراسیون کشتی ثابت نموده که همواره در بحث منافع ملی پیشگام بوده و تعاملات لازم را با نهادهای ذی ربط از جمله وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و شرکت توسعه و نگهدرای اماکن ورزشی دارد اما تا زمانی که ساختمان در دست احداث آموزشگاه کشتی در مجموعه ورزشی آزادی معین تکلیف نگردد و یا ما محل مناسبی را برای برگزاری تمرینات و اردوهای آماده سازی و همچنین امور اداری ورزش کشتی در اختیار نگیریم، عملاً امکان واگذاری این سالن را نداریم.

وی در خصوص فرایند ساخت ساختمان آموزشگاه ملی کشتی اضافه نمود: فرایند ساخت این آموزشگاه حدود 80 درصد پیش رفته اما حدود 8 ماه است که کار توسط مجری متوقف شده است ضمن اینکه کارشناسان فنی فدراسیون کشتی ایرادات اساسی را به این پروژه وارد دانسته اند و تا زمانی که این پروژه معین تکلیف نگردد و نحوه و زمان واگذاری آن به فدراسیون کشتی معین نگردد امکان واگذاری خانه کشتی شهید صدرزاده به شرکت تجهیز مقدور نیست. البته ما امیدواریم که در یکی دو هفته آینده در جلسه ای با حضور مسئولان فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و جوانان و مجری این طرح در خصوص این پروژه با توجه به احتیاجهای اصلی ورزش کشتی که ساخت یک فضای اداری و سالن استاندارد در کنار این آموزشگاه کشتی است، تصمیم گیری گردد.

انتهای پیغام/4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 773

به "امکان واگذاری خانه کشتی به شرکت توسعه وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان واگذاری خانه کشتی به شرکت توسعه وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید