انهدام شبکه قاچاق و بازاریابی بیت کوین در بلوار فردوس

به گزارش مجله سویگل، رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم از انهدام شبکه قاچاق و بازاریابی دستگاه های بیت کوین در بلوار فردوس و دستگیری هفت نفر در این رابطه اطلاع داد.

انهدام شبکه قاچاق و بازاریابی بیت کوین در بلوار فردوس

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر انهدام شبکه قاچاق و بازاریابی بیت کوین در تهران اظهار کرد: برابر اطلاع واصله، شبکه ای از افراد متخصص و تکنیسینهای متبحر تعمیرات و مونتاژ دستگاه های بیت کوین در کشور و تهران اقدام به تعمیرات، قاچاق دستگاه ها و قطعات و لوازم مربوط و بازاریابی و فروش آنها در فضای مجازی توسط اپلیکیشنهای دیوار، بایا و شیپور به صورت غیر مجاز نموده و با دسترسی غیر مجاز به برق شهری موجبات مصرف غیر متعارف را رقم زدند.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم اضافه کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت مالی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی لازم، ابتدا محل فعالیت آنها را واقع در بلوار فردوس شناسایی و پس از هماهنگی قضائی از محل، که یک ساختمان مسکونی بود بازدید کردند.

وی توضیح داد: در بازرسی از محل معین شد که این افراد با دائر کردن یک باب کارگاه در ساختمان مسکونی نسبت به مونتاژ و تعمیر دستگاه های ارز دیجیتال (بیت کوین) اقدام نموده و در واحدهای دیگر نیز در حال راه اندازی و تست دستگاه های استخراج ارز بودند همچنین واحد مسکونی دیگری را تبدیل به انباری مملو از قطعات و دستگاه های بیت کوین نموده بودند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تعداد هفت نفر از متخصصان و تکنیسیهای متبحر در این زمینه فعالیت داشتند، گفت: شیوه بازاریابی آنها به این صورت بوده که با راه اندازی آتلیه عکاسی و فیلمبرداری در این رابطه عکسهای باکیفیت تهیه و در فضای مجازی تبلیغ نموده و جوابگوی سفارش مشتریان بودند همچنین محصول را به آدرس مشتریان ارسال می کردند.

گودرزی متذکر شد: روز گذشته با کوشش مأموران و با استفاده از اصل غافلگیری و سرعت عمل، این شبکه منهدم و حدود 70 میلیارد ریال انواع قطعات و دستگاه های قاچاق از آنها توقیف شده همچنین هفت نفر در این رابطه دستگیر شده و تحقیقات تکمیلی نیز ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1540

به "انهدام شبکه قاچاق و بازاریابی بیت کوین در بلوار فردوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام شبکه قاچاق و بازاریابی بیت کوین در بلوار فردوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید