اینتر د ر آستانه خرید اشرف حکیمی، میلان با سه بازیکنش تمدید کرد

به گزارش مجله سویگل، آخرین اخبار از فوتبال ایتالیا از نزدیک شدن نراتزوری به خرید مدافع مراکشی رئال مادرید و تصمیم روسونری برای تمدید سه بازیکنش حکایت دارد.

اینتر د ر آستانه خرید اشرف حکیمی، میلان با سه بازیکنش تمدید کرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، چند رسانه ایتالیایی مدعی شده اند که باشگاه اینتر در آستانه جذب اشرف حکیمی دفاع راست مراکشی تیم فوتبال رئال مادرید قرار گرفته است. قرارداد حکیمی 21 ساله که در حال حاضر به صورت قرضی برای بوروسیا دورتموند بازی می نماید در سرانجام فصل تمام می گردد.

او تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد اما گویا اینتر نظر باشگاه اسپانیایی را با پیشنهادی 40 میلیون یورویی جلب نموده تا مدافع مراکشی را به سن سیرو ببرد.

حکیمی محصول آموزشگاه باشگاه رئال مادرید است اما به دلیل پیدا نکردن فرصت کافی در این تیم، تابستان سال 2018 راهی آلمان شد و در فصل جاری عملکرد و آمار خوبی هم داشته است. او در فصل جاری در محموع 44 بازی برای دورتموند انجام داده و 9 گل زده و 10 پاس گل داده که برای یک مدافع آماری فوق العاده است.

در همین حال خبر رسیده که باشگاه میلان توانسته نظر سه بازیکن خود، زلاتان ابراهیموویچ، لوکاس بیگلیا و جاکومو بوناونتورا را برای تمدید قرارداد شان تا سرانجام فصل جاری جلب کند. طبق اعلام جان لوکا دی مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، این سه بازیکن که تا سرانجام ماه ژوئن (4 روز دیگر) با میلان قرارداد داشتند با توجه به تعلیق لیگ به دلیل شیوع کرونا و طولانی تر شدن فصل، قراردادشان را تا سرانجام ماه آگوست تمدید نموده اند. پیش از این هم سیکون کائر، آسمیر بگوویچ و الکسیس سالماکرز خودشان را تا سرانجام فصل به میلان متعهد کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 998

به "اینتر د ر آستانه خرید اشرف حکیمی، میلان با سه بازیکنش تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر د ر آستانه خرید اشرف حکیمی، میلان با سه بازیکنش تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید