تعهد لیگ های اروپایی به یوفا برای به سرانجام رساندن فصل در عرض کمتر از 3 ماه

به گزارش مجله سویگل، لیگ های قاره سبز و اتحادیه باشگاه های اروپایی به یوفا تعهد داده اند که مسابقات خود را در زمان مشخص شده به خاتمه برسانند.

تعهد لیگ های اروپایی به یوفا برای به سرانجام رساندن فصل در عرض کمتر از 3 ماه

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، پس از آنکه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به درخواست فدراسیون های عضو و لیگ ها قاره سبز مبنی بر تعویق یورو 2020 جامه عمل پوشاند و این تورنمنت را یک سال به تعویق انداخت، لیگ های اروپایی نیز به این سازمان تعهد داده اند که فصل جاری را حداکثر تا روز 30 ژوئن (10 تیر 1399) به انتها برسانند.

یوفا، اتحادیه باشگاه های اروپا (ECA)، لیگ های اروپایی و اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای اروپا (فیف پرو یوروپ) تفاهم نامه ای امضا نموده اند که به موجب آن مقرر شده تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی قاره سبز حداکثر تا انتها ماه ژوئن پایان یابد. این در حالیست که لیگ های عظیم فوتبال اروپا به جز لالیگا اعلام نموده اند از اواسط فروردین ماه مسابقات شان را که به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده، از سر خواهند گرفت. در اسپانیا زمان از سرگیری مسابقات هنوز اعلام نشده است.

براساس این گزارش، با وجود اینکه تعیین نیست شیوع کرونا در قاره سبز - به خصوص در کشورهای ایتالیا و اسپانیا که در آنها شمار مبتلایان با سرعتی بالا روبه افزایش است - چه وضعیتی را به وجود خواهد آورد و اینکه آیا امکان از سر گرفته شدن مسابقات در تاریخ های اعلام شده وجود دارد یا نه، لیگ های اروپایی متعهد شده اند که مسابقات شان را تحت هر شرایطی ظرف مدت کمتر از سه ماه (از اوایل ماه آوریل تا انتهای ژوئن) به انتها برسانند.

با این اوصاف انتظار می رود که بر فشردگی بازی های باشگاهی در لیگ های مختلف افزوده و در هر هفته حداقل دو بازی برگزار گردد به خصوص در لیگی مانند سری A که هنوز 12 هفته به انتها آن باقی مانده است. در لالیگای اسپانیا 11 هفته، در لیگ برتر انگلیس 9 هفته، در بوندس لیگای آلمان 9 هفته و در لوشامپیونه فرانسه 10 هفته به انتها رقابت ها باقی مانده است. به بازی های لیگ، باید مسابقات جام های حذفی، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را هم اضافه نمود که برنامه بعضی از تیم ها را فشرده تر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 826

به "تعهد لیگ های اروپایی به یوفا برای به سرانجام رساندن فصل در عرض کمتر از 3 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعهد لیگ های اروپایی به یوفا برای به سرانجام رساندن فصل در عرض کمتر از 3 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید