ایگواین قراردادش با یوونتوس را فسخ کرد و راهی آمریکا شد

به گزارش مجله سویگل، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس با فسخ قرارداد با این تیم راهی آمریکا شد تا دوران بازیگری اش را در MLS ادامه دهد.

ایگواین قراردادش با یوونتوس را فسخ کرد و راهی آمریکا شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، گروهی از رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که گونسالو ایگواین طی توافق دوجانبه با باشگاه یوونتوس قراردادش را فسخ نموده تا به تیم اینتر میامی ملحق گردد.

ایگواین 32 ساله پس از انتصاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس آگاه شد که در برنامه های او جایی ندارد و به همین دلیل رضایت داد که قراردادش در فاصله یکسال به سرانجام آن فسخ گردد. از این رو برادر و مدیربرنامه های او چندی روز پیش به تورین سفر کرد تا درباره جزئیات توافق برای فسخ قرارداد با یوونتوس مذاکره کند و ظاهراً اکنون این توافق انجام شده است.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، نشریه توتواسپورت و چند رسانه دیگر، مهاجم آرژانتینی یوونتوس با قطعی شدن فسخ قراردادش در تمرینات روز گذشته (پنجشنبه) بانوی پیر شرکت ننموده و سفرش به مقصد آمریکا جایی که قرار است با تیم اینتر میامی قراردادی 2 ساله امضا کند را شروع نموده است.

در همین حال گزارش شده است که ایگواین بابت فسخ قراردادش با یوونتوس که خواسته باشگاه هم بوده، نیمی از حقوق آخرین فصل قراردادش - رقمی در حدود 4 میلیون یورو - دریافت خواهد نمود.

ایگواین با پیوستن به اینتر میامی، تیمی که دیوید بکام یکی از سهامداران آن است، به دیگر بازیکن یوونتوس بلیز ماتویدی که او نیز تابستان سال جاری راهی MLS شد، ملحق می گردد. همچنین رفتن به آمریکا او را به برادرش فدریکو که برای تیم دی سی یونایتد آمریکا بازی می نماید، نزدیک تر خواهد نمود.

ایگواین سال 2016 با قراردادی 90 میلیون یورویی، از ناپولی به یوونتوس پیوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1173

به "ایگواین قراردادش با یوونتوس را فسخ کرد و راهی آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایگواین قراردادش با یوونتوس را فسخ کرد و راهی آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید