برترین جایگزین های زوم در بحران کرونا

به گزارش مجله سویگل، در دوران شیوع کرونا، زوم یکی از سریع ترین رشدها را درمیان اپلیکیشن های ویدئوکنفرانس داشته است. هرچند این اپ برای میزبانی از تماس های ویدئویی بسیار کاربردی است ولی این روزها نگرانی های زیادی درباره امنیت و نقض حریم خصوصی این اپ پرطرفدار به دلیل حمله های سایبری هکرها وجود دارد. به همین دلیل بعضی از کاربران به دنبال جایگزین های مناسب برای زوم هستند.لازم به ذکر است قابلیت های بعضی از این اپ ها در این دوران توسعه یافته تا بتواند بیش از گذشته جوابگوی احتیاج کاربران باشد.

برترین جایگزین های زوم در بحران کرونا

Cisco Webex: وبکس یکی از اپ هایی است که می تواند جایگزین زوم گردد.کمپانی سیسکو در بحران کرونا بعضی ویژگی های اپلیکیشن ویدئوکنفرانس وبکس را توسعه داده است. در نمونه آپدیت شده این اپ، بین 50 تا 100نفر می توانند در کنفرانس ویدئویی حضور داشته باشند و ازسوی دیگر محدودیت 40دقیقه ای برای جلسات نیز برداشته شده است.

Skype: اسکایپ هم یک اپ ویدئوکنفرانس دیگر است که به دلیل کیفیت بالای صوت و تصویر آن، بسیار مورد استقبال کارمندان دورکار، دانش آموزان و دانشجویان، اعضای خانواده ها و... قرار گرفته است. این اپ می تواند صدا و تصویر ضبط شده را تا 30 روز نگه دارد. همچنین کاربران می توانند به دلخواه، پس زمینه را هنگام گفت و گو، محو نمایند.

Jitsi Meet: این اپلیکیشن هم یک پلتفرم اپن سورس است که به کاربران اجازه می دهد تا به آسانی دیدار های آنلاین را برقرار نمایند. با یاری این اپ، بیش از 75نفر می توانند همزمان با یکدیگر دیدار داشته باشند و امکان محو شدن پس زمینه هم در این اپلیکیشن وجود دارد. از قابلیت های جدید این اپ رایگان این است که کاربران اندرویدی یا ios می توانند جلسات را به وسیله یوتیوب به صورت زنده پخش نمایند.

Google Meet: گوگل این ابزار حرفه ای ویدئوکنفرانس را ارائه داد تا از زوم پیشی بگیرد. این اپ رایگان پیش از این تنها در اختیار مشتریان خاص تجاری قرار داشت ولی در دوران کرونا نگاه گوگل تغییر نموده و هرکسی با داشتن اکانت جیمیل می تواند در جمعی 100 نفره حضوری آنلاین داشته باشد. همچنین محدودیت زمانی 60 دقیقه ای جلسات برداشته شده و تا 30 سپتامبر کاربران می توانند به هرمیزان که بخواهند از این ابزار استفاده نمایند.

Microsoft Teams: با این اپ، تجار می توانند همه گفت وگوها، فایل ها واپ هایی که در محل کار با آن فعالیت دارند از خانه در اختیار داشته باشند. امکان مدیریت پروژه ها هم در این اپ وجود دارد و علاوه بر دیدار های ویدئویی تا 250 نفر، می توانید چت گروهی یا خصوصی امن نیز داشته باشید.

Talky: یکی از مزیت های این اپ نسبت به سایر موارد، آسان بودن کاربرد آن است. برای استفاده از این اپ نیازی به ثبت نام ندارید و تنها کافی است یک نام به گروه تان اختصاص دهید و لینک را برای دوستتان ارسال و وی را دعوت کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 954

به "برترین جایگزین های زوم در بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جایگزین های زوم در بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید