برترین دستیار صوتی ویژه خودرو معرفی گردید ، قابلیت اتصال بلوتوثی ، دریافت دستورهای صوتی یا فیزیکی

به گزارش مجله سویگل، دستگاه جالب و پر کاربردRoav Bolt یک دستیار درجه یک برای افرادی است که به طور دائم با دستیار صوتی گوگل کار می نمایند و دوست دارند این کار را در ماشین خود نیز انجام دهند.

برترین دستیار صوتی ویژه خودرو معرفی گردید ، قابلیت اتصال بلوتوثی ، دریافت دستورهای صوتی یا فیزیکی

به گزارش سرویس ای تی و فناوری انتخاب، این دستگاه هوشمند کوچک قدرت فوق العاده ای را به سرنشینان خودرو اهدا می نماید که با یاری دستیار صوتی رانندگی منحصر به فردی را تجربه نمایند.

Roav Bolt را می توان به طور مستقیم به خودرو وصل کرد تا شارژ گردد. این محصول ابعادی مثل فلش مموری های معمولی(شاید کمی بزرگتر) دارد. خروجی یاریی 3.5mm اجازه می دهد تا Bolt به ماشین های قدیمی نیز متصل گردد تا صدا را به وسیله بلندگوهای وسیله نقلیه ارسال نمایند. در خودروهای جدیدتر اینن کار به وسیله اتصال بلوتوث بی سیم انجام می گردد.

رانندگان می توانند یک دکمه فیزیکی روی دستگاهBolt را لمس نمایند یا از دستور OK Google استفاده نمایند تا Google Assistant آهنگ ها را پخش کند، پیغام های متنی ارسال کند، دستگاه های هوشمند خانه را کنترل کند وکارهایی بیشتر انجام دهد. این دستگاه دارای چهار LED است.

Roav Bolt می تواند جایگزینی جالب برای Android Auto در وسایل نقلیه ای باشد که از تکنولوژی تلفن همراه گوگل پشتیبانی نمی نمایند یا برای رانندگانی مناسب است که رابط کاربری صفحه نمایش را ترجیح می دهند. انتظار می رود که این محصول در فوریه 2019 با قیمت 50 دلار به جاده ها برسد.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 116

به "برترین دستیار صوتی ویژه خودرو معرفی گردید ، قابلیت اتصال بلوتوثی ، دریافت دستورهای صوتی یا فیزیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین دستیار صوتی ویژه خودرو معرفی گردید ، قابلیت اتصال بلوتوثی ، دریافت دستورهای صوتی یا فیزیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید