برترین هتل های دنیا با طراحی مبتنی بر حیوانات

به گزارش مجله سویگل، اگر از دوست داران حیوانات باشید احتمالاً ترجیح می دهید در هنگام سفر در هتلی اقامت کنید که اثراتی از حیوانات در طراحی آن وجود داشته باشد. در اقصی نقاط جهان هتل هایی با این ویژگی وجود دارند.

برترین هتل های دنیا با طراحی مبتنی بر حیوانات

چه عاشق سگ ها باشید و چه دوست دار پاندا، هتل هایی وجود دارند که این علائق شما را مهم تلقی نموده و در طراحی هتل از آن یاری گرفته اند. به مناسبت روز دنیای حیوانات در این مقاله هشت هتل را در سراسر دنیا معرفی می کنیم که حیوانات در طراحی آن ها حرف اول را می زنند. از هتلی با شکل سگ گرفته تا اتاق های آفریقایی و سوئیت هلو کیتی (Hello Kitty)، همگی محل هایی هستند که به طور اغراق آمیز به علائق خود برسید.

1. کلبه آفریقایی (Makanyane Safari Lodge)

این هتل در محلی قرار گرفته که اکوسیستم طبیعی شیر، پلنگ، بوفالو، کرگدن سیاه و سفید و فیل است. بنابراین ممکن است در حالی که در اتاق در حال استراحت هستید، یکی از آن ها را ببینید که در حال عبور از جلوی پنجره اتاق شما است.

2. مهمانخانه سگی، آیداهو، آمریکا (Dog Bark Park Inn)

این مهمانخانه دوستدار سگ بودن را به شیوه ای کاملا متفاوت در نظر گرفته است. ساختمان متعلق به فردی است که با اره برقی فعالیت هنری انجام می دهد و آن را به صورت یک سگ شکاری ساخته است. مهمانان که می توانند حداکثر 4 نفر باشند به وسیله بدنه سگ شکاری و از طبقه دوم وارد مهمانخانه می شوند. این مهمانخانه به مهمانان اجازه می دهد حیوانات خود را به داخل ساختمان بیاورند.

3. خانه زرافه، نیاروبی، کنیا (Giraffe Manor)

ایده اصلی خانه زرافه به سال های دهه 1930 برمی گردد، زمانی که اروپاییان در جستجوی جذابیت هایی آفریقا به این منطقه سفر می کردند. جالب ترین ویژگی این منطقه حضور ساکنین بومی این منطقه است، یعنی زرافه ها.

آن ها معمولا، با یاری گردن دراز خود، سرشان را از پنجره ها به داخل اتاق ها می کشاندند، مخصوصا در زمان وعده های غذایی تا شاید بتوانند در غذا مهمان گردشگران شوند.

4. لُژ مخصوص حیوانات دیزنی، فلوریدا، آمریکا (Disneys Animal Kingdom Lodge)

گوشه ای از آفریقا را می توان در مرکز فلوریدا در این منطقه، مشاهده کرد. محدوده این هتل در گوشه ای از دنیای دیزنی والت در زمینی به مساحت 43 هکتار قرار گرفته و حیواناتی همانند زرافه، گورخر و دیگر حیوانات را در خود جا داده و شما از پنجره اتاق تان در هتل می توانید آن ها را ببینید.

5. هتل جمالا در میان حیات وحش، کَنبِرا، استرالیا (Jamala Wildlife Lodge)

این هتل که در کنار باغ وحش ملی و آکواریون کنبرا قرار گرفته است، 18 اتاق را در اختیار کسانی قرار می دهد که علاقه دارند در نزدیکی حیوانات وحشی زندگی نمایند. در اتاق های این هتل گاهی تنها به مقدار یک دیوار شیشه ای با حیواناتی چون خرس قهوه ای، خرس بنگالی، خرس زرد مالایی، شیر، یوزپلنگ، میمون یا کفتار فاصله دارید. بعضی از انواع اقامت در این هتل شامل اقامت در خانه درختی برای تماشا زرافه یا خانه های جنگلی هم می گردد. همه حیوانات در این محدوده تحت حفاظت هستند و بر زندگی آن ها نظارت می گردد.

6. لُژ جنوبی اقیانوس، جزیره کانگورو، استرالیا (Southern Ocean Lodge)

کمتر هتلی مانند این هتل است که بتواند در عین آرامش حیات وحش را به شما بنمایاند. این هتل در بالای خلیج هانسون در جنوب غرب جزیره کانگورو قرار گرفته و درواقع آخرین نقطه در بین استرالیا و آنتارستیکا (Antarctica) است. در این جزیره حیواناتی چون شیر دریایی، خوک آبی، کوآلا، کانگوروی قرمز و البته کانگورو در طول 4500 کیلومتر ساحل جزیره قابل مشاهده هستند، چون اکوسیستم طبیعی آن ها است.

7. هتل کِیو، توکیو، ژاپن (Keio Plaza Hotel)

اتاق هایی با طراحی هلو کیتی را می توانید به صورت سوئیت هایی با دو اتاق در هتل کیو در زادبوم کیتی یعنی توکیو، رزرو کنید. در این اتاق ها همه چیز اثراتی از کیتی دارد، حتی سرویس های اتاق و منوی غذا. ساندویچ های منوی غذا به ظاهری شبیه کیتی به شما تحویل داده می شوند.

8. مهمانخانه پاندا، سی شوآن (Sichuan)، چین

این هتل که طراحی پاندا در آن غالب است، در کوهپایه های کوهستان اِمی قرار گرفته است. نقاشی های دیواری و نقاشی هایی با طراحی خرس های خزدار، بالش هایی به شکل گوش پاندا و اسباب بازی هایی به شکل پاندا، همه و همه چیزهایی هستند که در این هتل خواهید داشت. واقعا هتلی مخصوص دوست داران پاندا است.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1929

به "برترین هتل های دنیا با طراحی مبتنی بر حیوانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های دنیا با طراحی مبتنی بر حیوانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید