تاریخ راه اندازی پلی استیشن پلاس نو در منطقه ها مختلف اعلام شد

به گزارش مجله سویگل، مدتی پیش شرکت سرگرمی های تعاملی سونی اظهار داشت که قصد دارد تغییرات مهمی را در ساختار سرویس های اشتراکی ایجاد کند و دو سرویس فعلی اش را در قالب یک سرویس پلی استیشن پلاس نو ادغام کند. اکنون آن ها تاریخ دقیق پیاده سازی تحولات پلی استیشن پلاس را در منطقه ها مختلف بیان کرده اند.

تاریخ راه اندازی پلی استیشن پلاس نو در منطقه ها مختلف اعلام شد

طبق اعلام رسمی سونی، سرویس پلی استیشن پلاس قرار است در سه سطح نو در تاریخ (23 مه) در کشورهای آسیایی به غیر از ژاپن، در (1 ژوئن) در ژاپن، در (13 ژوئن در آمریکا) و در 22 ژوئن در اروپا دوباره عرضه شود. به همین علت، باید توجه داشته باشید که منطقه (ریجن) حساب پلی استیشن نتورک شما برای چه کشوری است تا بتوانید تاریخ دسترسی به این سرویس اشتراکی را متوجه شوید.

همان طور که در گزارش های قبلی بیان شده بود، قابلیت دسترسی به استریم ابری که در سطح پریمیوم قرار گرفته است (و در حال حاضر PS Now چنین کاری را انجام می دهد) در بسیاری از کشورها و منطقه ها قابل دسترس نیست. با این حال، سونی بیان کرده است که قصد دارد استریم ابری را در سطح پلی استیشن پلاس برای 30 کشور دیگر قابل دسترس کند. در زمان عرضه این سرویس، علاوه بر منطقه های که در گذشته از این قابلیت پشتیبانی می کردند، پلی استیشن پلاس پریمیوم در کشورها بلغارستان، کرواسی، جمهوری چک، یونان، مجارستان، مالت، لهستان، جمهوری قبرس، رومانی، اسلواکی و اسلوونی در دسترس خواهد بود.

جیم رایان، مدیر شرکت سرگرمی های تعاملی سونی، در نوشته ای در بلاگ رسمی پلی استیشن بیان نمود: ما مدتی است که روی این تلاش بزرگ جهانی برای ارائه گزینه های انعطاف پذیر، بازی های باکیفیت و ارزش بیشتر برای اعضای خود کار می کنیم - و فقط چند هفته تا اولین عرضه منطقه ای خود فاصله داریم. می خواهیم از جامعه طرفداران خود در پلی استیشن برای پشتیبانی مداوم آن ها تشکر کنیم و با نزدیک تر شدن به راه اندازی این سرویس اشتراکی، چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت.

می توانید جزئیات بیشتری از سرویس پلی استیشن پلاس نو را در خبرنگاران مگ بخوانید. سونی با این سرویس می خواهد امکانات بهتر و قابل قبول تری را به مخاطبان خود ارائه کند و آن ها را مشتاق کند تا سطوح بالاتر این سرویس اشتراکی را خریداری کنند که ویژگی هایی مثل دسترسی به بازی های کنسول های کلاسیک سونی را در خود گنجانده اند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2036

به "تاریخ راه اندازی پلی استیشن پلاس نو در منطقه ها مختلف اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ راه اندازی پلی استیشن پلاس نو در منطقه ها مختلف اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید