تساوی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در تهران

به گزارش مجله سویگل، دیدار محبت آمیز تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تساوی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان یحیی گل محمدی از ساعت 13:35 دقیقه امروز دوشنبه، در دیداری محبت آمیز در زمین زمزم به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

ترکیب اصلی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: سوشا مکانی، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، سعید کریمی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، میثم نقی زاده، سجاد جعفری، صادق صادقی، عماد میرجوان و حسین ایراهیمی.

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم: بوژیدار رادوشِویچ، امیرحسین کنعانی زادگان، احسان حسینی، محمد نادری، محمد حسینی، محسن ربیع خواه، سعید حسین پور، بشار رسن، امید عالیشاه، امیر روستایی و مهدی عبدی

در دقیقه 8 بازی و با ارسال بازیکن نفت از روی ضربه ایستگاهی، در یک رفت و برگشت، توپ به مهاجم این تیم رسید و شوت این بازیکن به اولین گل این دیدار تبدیل شد. ضمن اینکه، ابتدا داور متوجه رد شدن توپ از خط دروازه نشده بود که پس از اعلام کمک داور و اعتراض بازیکنان نفت، این گل پذیرفته شد.

در دقیقه 25 حسین ابراهیمی هافبک تیم نفت مسجد سلیمان پس از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. بعد از اخراج بازیکن نفت مسجد سلیمان و طبق توافقی که قبل از بازی، دو تیم انجام داده بودند، بازی با همان 11 به 11 ادامه پیدا کرد و یک بازیکن جایگزین بازیکن اخراجی برای تیم نفت مسجد سلیمان شد.

در دقیقه 35 روی ضد حمله پرسپولیس و پاس در عمق مهدی ترابی، وحید امیری با گلر حریف تک به تک شد و توانست با یک بغل پا، گل تساوی را به ثمر برساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 710

به "تساوی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید