معین تکلیف نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

به گزارش مجله سویگل، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با ابلاغ نامه ای به روسای دانشکده ها نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران معین کرد.

معین تکلیف نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، روز گذشته بابک نگاهداری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در نامه ای به روسای دانشکده ها نحوه برگزاری امتحانات و سازو کار آن را تشریح کرد.

بر اساس این نامه و با توجه به حساسیت موضوع و مطابق با دستورالعمل های ابلاغی و پروتکلهای بهداشتی و به پیشنهاد معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، روسای دانشکده ها به عنوان مسئول نظارت کامل بر فرآیند و برگزاری امتحانات، منصوب شدند.

در این نامه از کلیه کارکنان خواسته شده تا با توجه به دستورالعمل ها و ابلاغات دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری امتحانات همکاری لازم در امر مراقبت و صیانت از امتحانات مذکور در تمامی نوبت های امتحانات حضوری بعمل آورند.

همچنین وی خاطرنشان نموده است همکاری مستمر با گروههای معارف اسلامی و عمومی در امر برگزاری امتحانات مجازی منطبق با سیاستهای ابلاغی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین همکاری در برگزاری امتحانات در شهر محل سکونت دانشجویان منطبق با سازوکارهای ابلاغی امری ضروری می باشد.

در سرانجام نگاهداری بر حمایت کلیه معاونان و همکاری بین دانشکده ای به منظور برگزاری امتحانات در بازه هایی که پیشتر از سوی وزارت علوم و بهداشت ابلاغ شده بود تاکید کردند.

شایان ذکر است دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشکده خود مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1006

به "معین تکلیف نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین تکلیف نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید