جنجال در بازی الشرطه - استقلال، ماجرای اخراج بازیکن الشرطه در دقیقه 11

به گزارش مجله سویگل، هافبک تیم الشرطه عراق در دقیقه 11 مسابقه با استقلال از زمین بازی اخراج شد.

جنجال در بازی الشرطه - استقلال، ماجرای اخراج بازیکن الشرطه در دقیقه 11

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در شرایطی که دیدار استقلال والشرطه متعادل دنبال می شد و دو تیم بیشتر در حال محک زدن یکدیگر بودند، یک حرکت خشن از سوی بازیکن عراقی حریف آبی ها را 10 نفره کرد.

در دقیقه 11 مسابقه بعد از آنکه تلاش حسام کاظم هافبک الشرطه در دریافت توپ از هرویه میلیچ بی نتیجه ماند ، توپ به فرشید اسماعیلی هافبک آبی ها رسید. بازیکن عراقی که از این موضوع عصبانی شده بود، بعد از پرشی که انجام داد بی احتیاطی کرد و با کف استوک روی ران پای فرشید اسماعیلی فرود آمد.

این حرکت خشن و خطرناک از چشم داور سریلانکایی مسابقه دور نماند و او سریعا با رفتن به سمت بازیکن خطاکار کارت قرمز مستقیم را نشان داد.

شدت ضربه ای که حسام کاظم به ران پای فرشید اسماعیلی با کف پا وارد آورده بود، به حدی بود که باعث شد پزشکان استقلال برای درمان هافبک آبی ها وارد زمین شوند و با اسپری بی حس کننده موقتا درد پایش را کاهش بدهند.

از سوی دیگر اخراج حسام کاظم با اعتراض شدید این بازیکن و هم تیم هایش و همچنین کادرفنی الشرطه همراه بود.

حسام کاظم که شدیدا معتقد بود خطایی انجام نداده، با حرکت دست خود اعلام می کرد که از زمین بیرون نمی رود تا جنجالی نسبتا بزرگ در ورزشگاه شماره دو ملک عبدالله جده به پا شود.

اعتراض های کادرفنی الشرطه نیز ادامه یافت اما این مسائل روی تصمیم داور سریلانکایی تاثیری نداشت و او رای به خروج بازیکن عراقی از زمین شد.

در نهایت حسام کاظم بعد از چند دقیقه توقف بازی با دخالت برخی اعضای تیمش از زمین خارج شد و به روی سکوها انتقال یافت تا نماینده عراق با 10 بازیکن کارش را در سایر دقایق مسابقه ادامه بدهد.

فرشید اسماعیلی نیز که ضربه بدی به پایش خورده بود، در نهایت با کمک پزشکان استقلال لنگ لنگان به زمین برگشت و کارش را ادامه داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1569

به "جنجال در بازی الشرطه - استقلال، ماجرای اخراج بازیکن الشرطه در دقیقه 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال در بازی الشرطه - استقلال، ماجرای اخراج بازیکن الشرطه در دقیقه 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید