مربی سابق استقلال: پاسخ مجیدی به آذری جهرمی، پاسخ همه استقلالی ها بود، استقلال هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بود

به گزارش مجله سویگل، شاید یکسری بحث های داوری را ندانیم، اما برخی صحنه ها نیاز به تخصص ندارد، مثل صحنه خطا روی مهدی قایدی. محمدرضا اکبریان همان داوری است که دو فصل پیش گل سالم استقلال را مردود اعلام کرد تا از کورس قهرمانی عقب بیفتیم. دو ماه دیگر منتظر باشیم تا اکبریان از استقلال عذرخواهی کند.

مربی سابق استقلال: پاسخ مجیدی به آذری جهرمی، پاسخ همه استقلالی ها بود، استقلال هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بود

بیژن طاهری، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در دربی خوب بازی کرد و در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بود.

بیژن طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 95، گفت: استقلال در این دربی خوب بازی کرد. بازیکنان استقلال همه راه ها را برای پرسپولیسی ها بسته بودند و این تیم نمی توانست جلو بیاید، اما به یکباره یک توپ جلوی پای مهاجم پرسپولیس افتاد و گل زدند. پس از گل پرسپولیس، تیم ما به غیر از یکی دو مورد دیگر نتوانست خلق موقعیت کند. استقلال در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود و پرسپولیس شکل همیشگی خودش را نداشت. تعویض های استقلال بد نبود، چون وقتی تیمی عقب است، باید مهاجم اضافه کند، اما باید گفت شیخ دیاباته، دیگر دیاباته گذشته نیست.

وی با اشاره به عدم دریافت پنالتی به سود استقلال توسط داور شرح داد: شاید یکسری بحث های داوری را ندانیم، اما برخی صحنه ها نیاز به تخصص ندارد، مثل صحنه خطا روی مهدی قایدی. محمدرضا اکبریان همان داوری است که دو فصل پیش گل سالم استقلال را مردود خاطرنشان کرد تا از کورس قهرمانی عقب بیفتیم. دو ماه دیگر منتظر باشیم تا اکبریان از استقلال عذرخواهی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر چه بازی های آسیایی با صعود استقلال همراه بود، اما به این تیم ضربه زد. خدا کند حداقل بتوانند در آسیا پیروز باشند تا دل مان نسوزد. برای اولین بار نیست که این اتفاقات برای استقلال می افتد، بازیکنان باید به فکر جام حذفی و آسیا باشند. ممکن است در لیگ برتر هم اتفاقاتی بیفتد و استقلال نباید ناامید باشد. امیدوارم بازیکنان استقلال در این تیم بمانند تا با قهرمانی در آسیا ناکامی های اخیر را جبران کنند و اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

طاهری با بیان اینکه باید از فرهاد مجیدی حمایت شود، گفت: بارها گفته ام هر کسی سرمربی استقلال باشد، از او حمایت می کنم. مجیدی برای من تافته جدا بافته است، چون از کارش و قاطعیتش خوشم می آید. همه باید از مجیدی حمایت کنند. او باید بماند و تیم استقلال را آنطور که می خواهد، برای فصل آینده ببندد.

وی در واکنش به توئیت آذری جهرمی، وزیر ارتباطات علیه ستاره های قهرمانی استقلال گفت: پاسخ مجیدی به او، پاسخ همه استقلالی ها بود. هر کسی می تواند طرفدار یک تیم باشد و چه بسا افراد در پست های مختلف طرفدار استقلال باشند، اما در شأن یک وزیر نیست این گونه کُری بخواند. اشکالی ندارد، این روزها نیز می گذرد!

منبع: عصر ایران
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1641

به "مربی سابق استقلال: پاسخ مجیدی به آذری جهرمی، پاسخ همه استقلالی ها بود، استقلال هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی سابق استقلال: پاسخ مجیدی به آذری جهرمی، پاسخ همه استقلالی ها بود، استقلال هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید