حسین فاضلی: صدرنشین هستیم چون کاظمی کارهای خاص انجام می دهد، در نیم فصل دوم کار سختی داریم

به گزارش مجله سویگل، حسین فاضلی، مهاجم تیم فوتبال استقلال جنوب گفت: در نیم فصل دوم لیگ دسته اول کار سختی در پیش داریم و برای قهرمان شدن باید چند برابر کوشش کنیم.

حسین فاضلی: صدرنشین هستیم چون کاظمی کارهای خاص انجام می دهد، در نیم فصل دوم کار سختی داریم

حسین فاضلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره قهرمانی تیمش در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر گفت: خدا را شکر که صدرنشین هستیم و با این نتایج توانستیم دل طرفداران را که از پاکدشت برای حمایت تیم ما به استادیوم می آیند، خوشحال کنیم. صدرنشینی برای خودمان هم خوب است و خوشحالم که عملکردمان طوری بود که توانستیم در نیم فصل اول زحمات فرهاد کاظمی و کادر فنی را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا توقع داشتند این تیم تازه تأسیس در انتها نیم فصل اول صدرنشین باشد، توضیح داد: تیم ما در سه هفته بسته شد و طبیعتاً کار کردن در این شرایط سخت بود. ما صدرنشین هستیم، چون فرهاد کاظمی کارهای خاص انجام می دهد. کارنامه مربیگری او در لیگ برتر و لیگ دسته اول با افتخارات زیای همراه بوده است و این نشان می دهد که کاظمی توانایی های فنی بالایی دارد. باید از زحمات مسئولان باشگاه از جمله آقای سامقانی هم تشکر کنم که تیم را حمایت می نمایند.

بازیکن پیشین تیم های سپاهان و پدیده همچنین در رابطه با شانس صعود تیم استقلال جنوب به لیگ برتر تأکید کرد: هنوز کار تمام نشده است و در نیم فصل دوم انگیزه تیم ها مقابل ما چند برابر خواهد شد. باید چند برابر کوشش کنیم تا به هدف مان برسیم. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم در انتها لیگ قهرمان شویم.

فاضلی درباره عملکرد خودش در نیم فصل اول لیگ دسته اول نیز گفت: من چند هفته بعد از آغاز بازی ها به تیم اضافه شدم و با چیزهای زیادی که از کاظمی یاد گرفتم، خودم را با تیم هماهنگ کردم. من دو گل زدم و چهار پاس گل هم دادم، ولی هدف اصلی ام این است که برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 101

به "حسین فاضلی: صدرنشین هستیم چون کاظمی کارهای خاص انجام می دهد، در نیم فصل دوم کار سختی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین فاضلی: صدرنشین هستیم چون کاظمی کارهای خاص انجام می دهد، در نیم فصل دوم کار سختی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید