تیم بعدی مهدی قایدی معین شد؟

به گزارش مجله سویگل، خبرنگاران: مهدی قایدی روز های عجیبی را در فوتبال امارات سپری می نماید. او که با قراردادی طولانی مدت و البته هزینه ای به نسبت سنگین از استقلال راهی الاهلی امارات شده هرگز نتوانسته همان بازیکنی باشد که مهدی علی، سرمربی تیم اماراتی می خواهد.

تیم بعدی مهدی قایدی معین شد؟

به گزارش خبرنگاران، این انتقال در شرایطی صورت گرفت که قایدی با برچسب نیمار ایران راهی لیگ امارات شد، ولی آنطور که مسئولان این باشگاه اماراتی می گویند ظاهرا از نیمار بودن قایدی، این روز ها فقط سرگرمیاتش بجا مانده است! عنوان شده دلیلی که این روز ها قایدی در ترکیب اصلی الاهلی قرار نمی گیرد این است که بیش از مقدار به فکر سرگرمی و خوشگذرانی است و تمرکزش را از دست داده است.

کار به جایی رسیده که صدای سرمربی تیم هم درآمده و در این بین بازار شایعات به ویژه درباره بازگشت قایدی به استقلال هم مطرح است. البته گزینه بازگشت به استقلال بعید است عملیاتی گردد، چون فارغ از هزینه زیادی که شباب الاهلی برای مهدی قایدی نموده او قراردادی طولانی مدت دارد و بعید است با واگذاری این بازیکن به استقلال موافقت کند. دلیلش هم تعیین است، چون استقلال هرگز پولی که از فروش قایدی به دست آورده را ندارد که بخواهد دوباره صرف خریدن این بازیکن کند.

باوجود این و حتی در روز هایی که قایدی نشانی از قایدی حاضر در لیگ ایران ندارد باز هم مشتری دارد و ظاهرا پیشنهاد جدیدی به دستش رسیده است. به گزارش خبرنگاران، آنطور که شایعه شده قایدی همچنان زیر ذره بین استراماچونی واقع شده است. در واقع در فصل آینده اگر استراماچونی در الغرافه قطر ماندنی باشد، مهدی قایدی یکی از گزینه های اصلی است. قایدی پیش از الاهلی هم مورد توجه الغرافه قرار گرفته بود، ولی باشگاه استقلال با این تیم اماراتی به توافق رسید. حضور احتمالی قایدی در الغرافه می تواند تشکیل دهنده مثلث رویایی استقلالی ها در لیگ ایران باشد: استراماچونی - قایدی - شیخ دیاباته.

منبع: فرارو
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2017

به "تیم بعدی مهدی قایدی معین شد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "تیم بعدی مهدی قایدی معین شد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بعدی مهدی قایدی معین شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید