خبرنگاران هفت مرگ کرونایی دیگر در خراسان شمالی ثبت شد

به گزارش مجله سویگل، بجنورد- خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام نمود: هفت تن دیگر از شهروندان این استان بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

خبرنگاران هفت مرگ کرونایی دیگر در خراسان شمالی ثبت شد

به گزارش خبرنگاران به نقل روابط عمومی این دانشگاه دکتر سید احمد هاشمی اضافه نمود: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های صورت گرفته در 24 ساعت گذشته و با بستری 87 بیمار جدید هم اکنون 443 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی بر زدن ماسک و دوری از تجمعات تاکید نمود و اضافه نمود: بیشتر مبتلایان افرادی هستند که در جشن های عروسی و عزا، دورهمی های خانوادگی شرکت نموده و یا در تعطیلات به سفر رفته اند و هم اکنون نگران برگزاری مراسم های افطاری هستیم.

هاشمی گفت: در هفته گذشته شاهد سیر بسیار شدید صعودی در تعداد مبتلایان به بیماری کویید 19 به صورت سرپایی و بستری بودیم و هم اکنون ابتلا به بیماری برای بیش از 50 درصد از تست دهندگان مثبت است و پیش بینی می گردد در صورت ادامه این فرایند با کمبود تخت در بیمارستان ها روبرو شویم.

آمارهای رسمی نشان می دهد که در حدود 13 ماه اخیر که استان خراسان شمالی شیوع ویروس کرونا را پشت سر می گذارد بیش از یک هزار بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های این خطه شمال شرق کشور جان خود را از دست دادند که بیش از 30 نفر از این افراد در فروردین ماه امسال جان باختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1589

به "خبرنگاران هفت مرگ کرونایی دیگر در خراسان شمالی ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفت مرگ کرونایی دیگر در خراسان شمالی ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید