خـبر امیـدوارکننده مخبر برای استقلالی ها

به گزارش مجله سویگل، معاون اول رئیس جمهور در حاشیه مراسم افتتاح نخستین دوره جام نوروز گفت، تصمیم دولت یاری به باشگاه های ورزشی به صورت عام است.

خـبر امیـدوارکننده مخبر برای استقلالی ها

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات آندره آ استراماچونی سرمربی پیشین آبی پوشان با مسائل فراوانی روبه روست و در این راه چشم انتظار همراهی دولت است تا در تأمین منابع ارزی این باشگاه را یاری کند.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور که عصر امروز (آدینه) برای شرکت در مراسم افتتاح نخستین دوره جام نوروز در استادیوم آزادی حاضر شده بود، در مواجهه با خبرنگاران که در خصوص درخواست یاری باشگاه استقلال سؤال پرسیدند، گفت: به طور کلی تصمیم دولت یاری به باشگاه های ورزشی به طور عام است نه به صورت خاص. امیدوارم مسائل باشگاه ها رفع گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به فرصت اندک باشگاه استقلال چه یاریی به این باشگاه خواهد شد، گفت: خود مدیران باشگاه ها باید در این زمینه اقدام نمایند، اما ما نیز یاری خواهیم کرد که مشکل رفع گردد.

معاون اول رئیس جمهور در این مورد خاطر نشان کرد: باید یاری شان کرد، حتماً درست می گردد. البته فی نفسه دولت نمی تواند یاری کند، اما باید به شکلی یاری کنیم که مسائل رفع گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اسفند 1401 بروزرسانی: 19 اسفند 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2175

به "خـبر امیـدوارکننده مخبر برای استقلالی ها" امتیاز دهید

12 کاربر به "خـبر امیـدوارکننده مخبر برای استقلالی ها" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خـبر امیـدوارکننده مخبر برای استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید