دانش آموزان برتر حوزه علوم شناختی تقدیر می شوند

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران، مسابقات علوم اعصاب شناختی ویژه دانش آموزان به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با حوزه علوم شناختی و ترویج و ارتقای این دانش در سطح فضاهای آموزشی ، هر ساله با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و با همکاری مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و ادارات کل آموزش و پرورش استانها در دبیرستان علامه حلی تهران برگزار می گردد.

دانش آموزان برتر حوزه علوم شناختی تقدیر می شوند

پنجمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی از پائیز سال گذشته و با برگزاری دوره سوم کارسوق های قطبی در سراسر کشور شروع شد و پس از ارائه طرح های پیشنهادی دانش آموزان در بهار سال جاری و داوری طرح ها، مراسم اختتامیه این مسابقات روز سیزدهم مهر ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه خواهد داد.

این مسابقات در مرحله آموزش با برگزاری کارسوق های قطبی به منظور پوشش سراسر کشور در پنج قطب تهران، شیراز، زنجان، کرمان و سمنان شامل تهیه و تالیف و توزیع جزوات آموزشی در مدارس برگزیده و برپایی کارگاههای آموزشی جهت آشنایی دانش آموزان و تربیت دبیران شروع و در بخش پژوهش با تعریف پروژه های تحقیقاتی بر اساس آموزه ها و مطالعات جنبی دانش آموزان و هدایت و هدایت آنها انجام می گردد.

در پنجمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی بیش از 900 دانش آموز در قالب 35 تیم و یکصد دبیر از سراسرکشور شرکت داشتند که سه تیم برتر دانش آموزی در این حوزه معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 41

به "دانش آموزان برتر حوزه علوم شناختی تقدیر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان برتر حوزه علوم شناختی تقدیر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید