درصورت احتیاج برای برطرف مسائل حاشیه شهر مشهد اعتبارات مازاد تخصیص می دهیم

به گزارش مجله سویگل، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون اول رئیس جمهور گفت: برای برطرف مسائل حاشیه شهر مشهد به ویژه شهرک شهید رجایی و مسائل آن، اگر اعتباری علاوه بر اعتبارات استانی مورد احتیاج باشد ما در مرکز اعتباراتی را تخصیص خواهیم داد.

درصورت احتیاج برای برطرف مسائل حاشیه شهر مشهد اعتبارات مازاد تخصیص می دهیم

اسحاق جهانگیری عصر امروز در مراسم بهره برداری از مجتمع آموزشی المهدی و هنرستان شهید چراغچی در حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: مجتمع آموزشی ورزشی المهدی که امروز به بهره برداری رسید در منطقه حاشیه شهر مشهد واقع شده است که تنها در همین منطقه 110 هزار دانش آموز مشغول تحصیل هستند و باید دغدغه آنها در مورد تامین امنیت و توسعه منطقه برطرف و فضایی مملو از آرامش برای آنان فراهم گردد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با اشاره به توسعه فضای آموزش های مهارتی در کشور گفت: هرچه تعداد تربیت شدگان آموزش های مهارتی در هنرستان ها افزایش یابد، زمینه فراوری و فعالیت بیشتر در این حوزه بیشتر خواهد شد؛ لذا توسعه هنرستانها در سراسر کشور نقش مهمی در رونق فراوری خواهد داشت.

دغدغه فعالان عرصه گوهرسنگ ها در حوزه صادرات برطرف گردد

جهانگیری با اشاره به فعالیت مهارت آموزان رشته تراش گوهرسنگها در مشهد گفت: افزایش مهارت آموزی در تراش سنگهای قیمتی در شهر مشهد با توجه به ظرفیتهای مالی و معدنی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا باید هر چه سریعتر دغدغه فعالان عرصه گوهرسنگها مبنی بر محدودیت صادرات زیورآلات و سنگهای قیمتی پیگیری و برطرف گردد.

وی با قدردانی از این نیکوکار مدرسه ساز گفت: آقای حاتمی از فعالان و صاحبنظران حوزه مالی و انسانی و خالص و مخلص است که تا به امروز با همت وی چندین پروژه آموزشی در مشهد ساخته شده و به بهره برداری رسیده است و حال آنکه در گمنامی، حاضر نیست فعالیت تبلیغاتی انجام دهد و تنها برای خدا و مردم کار می نماید.

وی با اشاره به اظهارات این نیکوکار مدرسه ساز، گفت: طرح تفصیلی شهرک شهید رجایی مشهد، مصوبه کمیسیون ماده 5 را نیز دارد که باید هر چه سریعتر اجرا و واحد کلانتری مورد احتیاج آن به منظور تامین امنیت منطقه ساخته گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه فشار مالی زندگی و نگرانی مردم ایران به ویژه حاشیه نشینان کلانشهرها باید برطرف گردد، اضافه نمود: هرچند امنیت ایران بی نظیر است، اما دغدغه های مالی مردم باید پیگیری و حل گردد و برای برطرف مسائل حاشیه شهر مشهد، به ویژه شهرک شهید رجایی و مسائل آن، اگر اعتباری علاوه بر اعتبارات استانی مورد احتیاج باشد ما در مرکز اعتباراتی را تخصیص خواهیم داد.

لازم به ذکر است؛ مجتمع آموزشی ورزشی المهدی مشهد در منطقه حاشیه نشین شهرک شهید رجایی مشهد در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع با زیربنای پنج هزار و 600 متر ساخته و امروز با حضور معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

برای ساخت این مجتمع که دارای امکانات ورزشی از جمله استخر، سالن های ورزشی چندمنظوره و دیگر امکانات و تجهیزات ضروری است، 600 میلیارد ریال هزینه شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1536

به "درصورت احتیاج برای برطرف مسائل حاشیه شهر مشهد اعتبارات مازاد تخصیص می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درصورت احتیاج برای برطرف مسائل حاشیه شهر مشهد اعتبارات مازاد تخصیص می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید