در مالزی پنانگ را فراموش نکنید&hellip

به گزارش مجله سویگل، شهرهای بسیار زیبایی در جهان وجود دارند که از هر نظر فوق العاده هستند و زیبایی ها و مکان های بی نظیری به لحاظ گردشگری را دارا می باشند. یکی از این شهرها که در کشور مالزی قرار گرفته است و البته کمتر مورد توجه قرار می گیرد، پنانگ است.

در مالزی پنانگ را فراموش نکنید&hellip

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

پنانگ بدلیل برخورداری از سواحل شنی معروف خود، معماری سبک کهن و دوران مستعمراتی، غذاهای خوشمزه و البته فرهنگ مختلط مردم خود باعث شده که به قطب بی نظیر گردشگری در مالزی تبدیل گردد. بد نیست بدانید که این جزیره توسط کانال کشتیرانی از ساحل غربی سرزمین اصلی مالزی جدا شده است.

پنانگ نیز همچون کوالالامپور از زیباترین شهرهای مالزی است که در کنار لنکاوی دیگر شهر مالزی همیشه مورد توجه گردشگران این کشور قرار داشته است. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند مکان گردشگری زیبای پنانگ بپردازیم:

مزرعه پروانه ها

مزرعه پروانه ها در حقیقت اولین مزرعه پروانه های استوایی در دنیا است که شامل بیش از 4 هزار پروانه از گونه های مختلف می باشد. از ویژگی های این مزرعه که می توان بدان اشاره کرد این است که زمین گسترده و سرپوشیده این مکان باعث شده تا پروانه ها در محیط سرسبز و گلکاری شده آن پرواز نمایند و در کنار بازدید خانواده ها در تور مالزی از این مکان، محققان بر روی این جانوران تحقیقات علمی انجام دهند.

تپه پنانگ

این منطقه هر روزه بسیاری از گردشگران را از گرمای استوایی نجات داده است و منظره زیبایی از دریا و اطراف جزیره را در اختیار آنها قرار می دهد. تپه پنانگ در 88 متری سطح دریا قرار گرفته است و شما در صورت داشتن توان بدنی مناسب می توانید از بودن در دامان طبیعت این منطقه لذت ببرید و لحظات خوبی را تجربه کنید.

معبد چایا مانگ کالارام

یکی از بزرگترین معابد تایلندی که در پنانگ واقع شده است، معبد چایا مانگ کالارم می باشد. معروفیت این معبد بیشتر به خاطر مجسمه طلایی بزرگ بودا است که در آن وجود دارد که طرز قرار دریافت آن نشانه صلح و آزادی مطلق در جهت روشن فکری می باشد.

باتو فرینگی

سواحل معروفی هم در پنانگ وجود دارند که شما می توانید لحظات مفرحی را در آن ها تجربه کنید؛ باتو فرینگی یکی از مشهورترین این سواحل می باشد.

از ویژگی های این ساحل قرار دریافت هتل های متعدد در کنار آن و فراهم بودن امکانات تفریحی و رفاهی برای ورزش های آبی چون غواصی و اسکی روی آب است، بعلاوه کافه های ساحلی نیز آب میوه های بسیار لذیذ استوایی را در اختیار شما قرار می دهند. از دیگر تفریحات محبوبی که در این سواحل می توان انجام داد باید به اسب سواری اشار کرد که محبوبیت خاص خود را دارد. شما می توانید سفر خاطره انگیز خود به پنانگ را با آژانس کاروانیک انجام دهید تا لذت سفری فراموش نشدنی را تجربه نموده و همیشه بخاطر بسپارید.

جورج تاون

در خاتمه یکی دیگر از مناطقی که به شما پیشنهاد می کنیم از آن دیدن کنید، جرج تاون است. این شهر جزء آثار دنیای یونسکو قرار گرفته است. جورج تاون امروزه بسیار مشهور شده است و به نوعی مرکز تجاری و اداری جزیره پنانگ به حساب می آید و از همه مهم تر اینکه اغلب جاذبه های توریستی پنانگ در محدوده جورج تاون قرار گرفته اند.

اگر هم بعد از یک روز خسته نماینده و گشت و گذارهای طولانی تمایل داشتید یک غذای خوشمزه و با کیفیت میل کنید، رستوران های موجود در محدوده جورج تاون انتظار شما را می کشند.

منبع:

https://velas.mihanblog.com

منبع: مجله سفر
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 576

به "در مالزی پنانگ را فراموش نکنید&hellip" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مالزی پنانگ را فراموش نکنید&hellip"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید