دستورالعمل های سازمان جهانی گردشگری برای بازیابی این صنعت پرثمر

به گزارش مجله سویگل، به نقل از تراول دیلی نیوز، دستورالعمل های سازمان جهانی گردشگری برای بازیابی گردشگری با مشورت کمیته جهانی بحران جهانگردی تهیه شده است و هدف از آن حمایت دولت ها و بخش خصوصی برای رهایی از یک بحران همه گیر با نام کروناست.

دستورالعمل های سازمان جهانی گردشگری برای بازیابی این صنعت پرثمر

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

آژانس تخصصی دنیاگردی سازمان ملل متحد هشدار می دهد که بسته به زمان برطرف محدودیت سفر، ورود دنیاگردان بین المللی ممکن است بین 60 تا 80 درصد کاهش یابد. این کاهش ورود دنیاگردان بین المللی 100 تا 120 میلیون شغل را در معرض خطر قرار می دهد.

زوراب پولولیکا شویلی دبیر کل سازمان دنیای دنیاگردی در این باره گفت: دستورالعمل های سازمان دنیای دنیاگردی برای بازگشایی اماکن دنیاگردی مجموعه کاملی از اقدامات را به دولت ها و مشاغل ارائه می دهد. این مجموعه اقدامات به دولت ها و مشاغل یاری می نماید تا دوباره دنیاگردی را با روشی ایمن، یکپارچه و مسئولانه بازیابی نمایند. آن ها محصول همکاری های پیشرفته ای هستند که واکنش دنیاگرد را به این چالش مشترک توصیف نموده اند و بر پایه دانش و اطلاعات ورودی از بخش های دولتی و خصوصی و چندین آژانس سازمان ملل به عنوان بخشی از واکنش گسترده سازمان ملل تهیه و تدوین شده اند.

دستورالعمل های جدید سازمان دنیای دنیاگردی برای بازیابی دنیاگردی با پیروی از توصیه های قبلی کمیته دنیای بحران دنیاگردی تصویب شده و بر هفت پایه اولویت برای بهبود دنیاگردی مبتنی بر ستون های کاهش تأثیر مالی، تدوین پروتکل های ایمنی و پاسخ های هماهنگ و تقویت نوآوری متمرکز شده است.

در این دستورالعمل ها اهمیت بازیابی اطمینان مسافران به وسیله پروتکل های ایمنی و امنیتی طراحی شده برای کاهش خطرات در هر مرحله از زنجیره ارزش دنیاگردی برجسته شده است. این پروتکل ها شامل اجرای مراحل چک در هر صورت مناسب از جمله اسکن دما، آزمایش، فاصله جسمی و تهیه کیت های بهداشتی برای مسافرت هوایی ایمن، خدمات مهمان نوازی یا رویداد های ایمن است.

سازمان دنیای دنیاگردی به همین دلیل با هدف پذیرش نوآوری و تحول دیجیتال دنیاگردی دنیای همکاری خود با گوگل را تقویت می نماید. در قالب این تقویت همکاری، آژانس تخصصی دنیاگردی سازمان ملل و گوگل برای ارتقای یادگیری دیجیتالی و آموزش مهارت های آنلاین کوشش می نمایند تا فرصت های جدیدی برای دنیاگردی بین المللی فراهم گردد.

زوراب پولولیکا شویلی دبیرکل سازمان دنیای دنیاگردی در این زمینه گفت: فناوری در هفته های گذشته نقش مهمی را در زندگی ما ایفا نموده است. تحول دیجیتالی دنیاگردی باعث تقویت این بخش و ایجاد فرصت هایی برای مردم سراسر دنیا می گردد.

باشگاه خبرنگاران

منبع: گردشبان
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 978

به "دستورالعمل های سازمان جهانی گردشگری برای بازیابی این صنعت پرثمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل های سازمان جهانی گردشگری برای بازیابی این صنعت پرثمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید