رضاییان: به&zwnjدنبال بهبود جایگاه&zwnjمان در جدول لیگ ستارگان هستیم

به گزارش مجله سویگل، رامین رضاییان، مدافع الدحیل از عزم این تیم برای بهبود جایگاهش در جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر اطلاع داد.

رضاییان: به&zwnjدنبال بهبود جایگاه&zwnjمان در جدول لیگ ستارگان هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی لیگ ستارگان قطر، رامین رضاییان در نشست خبری پیش از رویارویی تیم های الدحیل و السیلیه در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر گفت: همچنان باید سطح فنی خوبی از خود به نمایش بگذاریم تا بتوانیم دومین پیروزی متوالی را به دست آوریم و در جدول رده بندی صعود کنیم.

بازیکن خط دفاعی تیم الدحیل در ادامه گفت: ما باید در تمامی بازی های پیش ِرو سخت کوشش کنیم. السیلیه تیم خوبی است و سرمربی خوبی هم در اختیار دارد. بی صبرانه منتظر پیروزی در این بازی و افزایش امتیازهای الدحیل هستیم. تمرکز زیادی روی این بازی داریم تا علاوه بر ادامه نمایش خوب بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. در بازی اخیر برابر الخریطیات عملکرد خوبی داشتیم، این به دلیل تمرینات فشرده پس از شکست برابر الغرافه بود، انگیزه زیادی برای پیروزی داشتیم و توانستیم الخریطیات را شکست دهیم، این پیروزی یک نقطه آغاز برای اصلاح شرایط و بازگشت به رقابت بود.

رامین رضاییان در سرانجام گفت: اکنون هم در بازی با السیلیه انگیزه زیادی برای پیروزی و بهبود صندلی الدحیل در جدول رده بندی لیگ ستارگان داریم.

تیم الدحیل با 12 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ ستارگان قطر جای دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1330

به "رضاییان: به&zwnjدنبال بهبود جایگاه&zwnjمان در جدول لیگ ستارگان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاییان: به&zwnjدنبال بهبود جایگاه&zwnjمان در جدول لیگ ستارگان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید