شرایط خوبی برای بازی مقابل نفت آبادان داریم

به گزارش مجله سویگل، مربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: شرایط خوبی برای بازی مهم و سخت فردا مقابل نفت آبادان داریم.

شرایط خوبی برای بازی مقابل نفت آبادان داریم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در رابطه با بازی فردا باید عرض کنم کاملا با تیم فوتبال بلد، زرنگ، کاربلد و مربی خوب و باشگاه بااصالت بازی داریم و در این راستا تحلیل خوبی انجام دادیم و شرایط خوبی در هفته گذشته داشتیم.

وی مطرح نمود: وقفه ده روزه بین بازی ما بود و استراحت کردیم و با تدابیری که ربیعی و کادر فنی داشتند شرایط خوبی سپری می کنیم محمد قاضی، حامد نورمحمدی و رحیم زهیوی و چند بازیکن دیگر را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم، اما با شرایط خوبی برای بازی مهم و سخت فردا مقابل نفت آبادان فردا داریم.

مربی تیم مس رفسنجان ادامه داد: شرایط خوبی داریم، با تدابیری که اندیشیده شده تمرین های خیلی خوب و بررسیی که از تیم صنعت نفت و تمرینی که بر مبنای این بررسی داشتیم تمرین های خوبی در رفسنجان داشتیم و کاملا آماده هستیم و ازهمه مهمتر بازیکنان ما بعد از دو برد نسبت به شرایط حساس شان و این نواری که نباید قطع گردد برای عظیم شدن و دیده شدن و ثابت شدن حقانیت شان به فوتبال ایران کاملا واقف هستند و فردا بازی خیلی خوب، تاکتیکی و فیزیکی داریم.

سرآسیایی در مورد اظهارات سرمربی نفت آبادان در زمینه هتل هیلان اظهار کرد: علی رغم اینکه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی به این مسأله پرداخته گردد به خودم لازم می دانم در مورد این خبر که در فضای رسانه ای به آن پرداخته شده توضیحات لازم را بدهم، چون خودم کار اجرایی و مدیریتی کردم؛ در رابطه با بحث میزبانی و میهمانی در بازی های لیگ برتر و فوتبال ایران قواعدی داریم و مهمترین اصل برای میهمان برای ورود به شهر حریف اولین اصل ترانسفر و هتل و اسکان را کاملا ارزیابی کنیم و شرایط شهر میزبان را بسنجیم و با زمان بندی مناسب اقدام کنیم.

وی گفت: مسأله ای که رخ داده در آخرین روز ها و فکر می کنم دو روز قبل افتاده و کسانی که کار فوتبال می نمایند می دانند این اتفاق باید 15، 20 روز قبل می افتاده و متأسفانه نفتی ها این کار را انجام ندادند شاید این مسأله برای بحث ترانسفر یا بلیط می افتاد باید می رفتیم یقه شرکت هواپیمایی را بگیریم؟!

سرآسیایی ادامه داد: این قطعا رد شده است و پرداختن به این موضوع اصلا جالب نبود، اما چون شناخت کامل روی جناب پورموسی و شخصیت ایشان دارم فکر می کنم اطلاعات نادرستی از باشگاه به ایشان دادند وآن اهمال و کوتاهی که باشگاه دادند سعی کردند این هجمه به سمت باشگاه و میزبانی مردم رفسنجان وارد نمایند که این شرایط خوب نیست ما باید جوابگوی کم کاری ها و کاستی هایی که ایجاد می کنیم خودمان باشیم و نامه ای که آن شرکت رزونماینده هتل زده بود به تاریخ 8 بهمن بود که اگر این تاریخ را به هر مدیر باشگاهی بدهیم خنده اش می گیرد.

سرآسیایی اعلام نمود: ما نمی توانیم از هتل هیلان که شرکت خصوصی است انتظار داتشه باشیم اتاق های خود را تا لحظه آخر برای تیم مهیمان نگه دارد حتی در فوتبال روال معقول تری دارد که تلفنی با تیم میزبان هماهنگ می نمایند که هیچ ارتباطی از ظرف باشگاه نفت آبادان برقرار نشده است.

وی ادامه داد: حتی تاریخی که در نامه تقاضای تیم صنعت نفت و شرکت تقاضانماینده است حتی شب قبل بازی نیست بلکه روز بازی است، این اتفاقات بدی بوده که در شرایط باشگاه نفت آبادان رخ داده است.

مربی تیم مس رفسنجان اظهار کرد: تیم های خیلی خوبی وارد رفسنجان شدند و ما با بهترین شرایط میزبانی کردیم و همه تشکر کردند، حتی تراکتورسازی بیانیه داد و در یک جمله بگویم ما تیم مس رفسنجان ترجیح می دهیم همه حرف مان را در زمین فوبتال و با زبان فوتبال بزنیم و آرزو می کنیم فردا فوتبال خیلی خوب و چشم نوازی ببینیم و آرزوی موفقیت برای تیم و بچه ها دارم.

وی اعلام نمود: ما یک تیم هستیم و قطعا جایگزین ها و بازیکنانی که هستند با تمام وجود تمام تمرکز برای اعتلای پرچم رفسنجان در ایران خواهند داشت.

سرآسیایی در مورد فوت مهرداد میناوند گفت: هنوز باورش سخت است نبودن مهرداد دوست داشتنی، خوش قلب، مهربان و پرانرژی در بین جامعه فوتبالی و همه مردم و این ضایعه عظیم برای فوتبال را باور نمی کنیم و به جامعه فوتبال، ورزش و همه مردم ایران تسلیت می گویم و آرزوی سلامتی برای علی انصاریان دوست داشتنی و محبوب و همه بیماران کرونایی و غیرکرونایی و امیدواریم این بیماری هرچه سریع تر ریشه کن گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1436

به "شرایط خوبی برای بازی مقابل نفت آبادان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط خوبی برای بازی مقابل نفت آبادان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید