عرضه دستاوردهای هنرمندان در بازارچه ترنج

به گزارش مجله سویگل، بازارچه صنایع دستی کارآفرینان و دستاورهای زنان سرپرست خانوار با عنوان ترنج در بوستان نهج البلاغه برپاست.

عرضه دستاوردهای هنرمندان در بازارچه ترنج

به گزارش خبرنگاران، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه2 دراین باره گفت: در راستای همکاری با مؤسسه های خیریه و حمایت از کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار، نمایشگاهی با 80 غرفه در بوستان نهج البلاغه برپا شده است.

اکرم رجای با بیان اینکه بازارچه ترنج با مشارکت خیریه الهیه برپا شده است اضافه کرد: در این بازارچه دستاورهای زنان سرپرست خانوار به همراه کارآفرینان، معلولان و هنرمندان در رشته های مختلف هنری به نمایش گذاشته و فروخته می گردد. بعلاوه این امکان برای هنرمندان وجود دارد که با برپایی کارگاه های آموزشی علاقه مندان را با این رشته ها آشنا نمایند.

او برپایی مسابقه و جشن های مختلف را از دیگر برنامه های اجرایی این بازارچه دانست و ادامه داد: این بازارچه تا روز15 آذرماه در بوستان نهج البلاغه فعال است و عواید فروش به نفع نیازمندان به وسیله خیریه هزینه می گردد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه2 ادامه داد: بازارچه در پارکینگ شماره4 بوستان نهج البلاغه دائر شده است و شهروندان برای خرید، بازدید و شرکت در کارگاه های آموزشی می توانند هر روز از ساعت 11 صبح تا 23 به بزرگراه اشرفی اصفهانی، بلوار همیلا، جنب سینما چهاربعدی مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آذر 1401 بروزرسانی: 8 آذر 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2126

به "عرضه دستاوردهای هنرمندان در بازارچه ترنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه دستاوردهای هنرمندان در بازارچه ترنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید