فرودگاه چانگی سنگاپور ، بهشت گمشده در سالن انتظار (تور سنگاپور ارزان)

به گزارش مجله سویگل، تاخیر در حرکت هواپیماها و یا منتظر ماندن در سالن انتظار فرودگاه ها، شاید یکی از سخت ترین لحظات سفر هر مسافری باشد. فرودگاه ها و کشورهای مختلف برای ساده تر شدن این لحظات، کارهای مختلفی را انجام داده اند که خیلی وقت ها به چشم نمی آیند و توجه کسی را جلب نمی نمایند. اما یک مسافر خوش ذوق، وقتی که در فرودگاه چانگی سنگاپور منتظر پرواز بوده است، آغاز به عکاسی از زیبایی های این فرودگاه خاص و بهشت کوچک شده است. خب مسلماً تماشا این عکس ها خالی از لطف نخواهند بود. آن هم وقتی بدانید که فرودگاه چانگی یکی از زیباترین فرودگاه های دنیا به شمار میرود و هر عکاس خوش ذوقی را به عکس العمل وا می دارد. در ادامه عکس فرودگاه چانگی سنگاپور را با هم خواهیم دید وهمچنین فرودگاه چانگی سنگاپور رو بیشتر خواهیم شناخت ...

فرودگاه چانگی سنگاپور ، بهشت گمشده در سالن انتظار (تور سنگاپور ارزان)

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

سالن هایی فراتر از انتظار یک فرودگاه در چانگی سنگاپور

چانگی سنگاپور یکی از همان فرودگاه هایی است که آرزو می کنید برای پروازتان تاخیر پیش بیاید! از جمله سالن های سینما، سالن های استراحت، استخر روباز در پشت بام، و البته باغ های سنتی با گل های خاص ارکیده، نخستین باغ پروانه در دنیا و آبشارهایش، این سالن انتظار را تبدیل به یک بهشت کوچک و مجذوب نماینده نموده است. خب مسلما، این فرودگاه می تواند آخرین مقصد گردشگری در سنگاپور هم باشد. مخصوصاً اگر بدانید یکی از مسافرها گفته است:با وجود هفت ساعت گشت و گذار در فرودگاه چانگی، باز هم برای دیدن همه امکانات سالن انتظار آن وقت کم آوردیم! به همین علت است که حتی برخی از آنها آرزو می نمایند که پروازشان لغو گردد یا حتی به تاخیر بیافتد تا همه جای فرودگاه را سرک بکشند. فرودگاه چانگی سنگاپور به صورت متوالی، چهار سال است که رتبه اول را در میان فرودگاه های دنیا را به دست می آورد.

امکانات فرودگاه چانگی سنگاپور

مسافر دیگری در توصیف امکانات سالن انتظار فرودگاه چانگی سنگاپور گفته است: اینجا یکی از سازمان یافته ترین فرودگاه ها در دنیا است. در فرودگاه چانگی می توانید قبل از خاتمه سفر، تا جایی که می توانید لذت ببرید و برای همه سلیقه ها، امکانات و موقعیت های مناسب طراحی شده است. اگر جزو مسافرانی باشید که مدام در حال استفاده از لوازم الکترونیک، آی پد و تبلت و گوشی و... هستید، اگر ورزشکارید یا اگر جزو کسانی که هستید که گیت پرواز را به راحتی پیدا نمی کنید، می توانید از اینترنت بی سیم متصل شده در همه نقاط فرودگاه چانگی بهره ببرید. در صورت تمام شدن شارژ باتری هم می توانید به یکی از ایستگاه های مخصوص شارژ مراجعه کنید. تاخیر یا لغو پرواز، در فرودگاه چانگی دلهره آور نیست. این جا همه امکانات رفاهی برای استراحت و تغذیه مسافران در نظر گرفته شده و می توانید از سالن های استراحت، باغ ها، رستوران ها و دیدنی های این فرودگاه دیدن کنید. عکس فرودگاه چانگی سنگاپور رو هم میتونید در ادامه دیدن کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2143

به "فرودگاه چانگی سنگاپور ، بهشت گمشده در سالن انتظار (تور سنگاپور ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه چانگی سنگاپور ، بهشت گمشده در سالن انتظار (تور سنگاپور ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید