فوتبال دنیا، فرناندو سانتوس: هیچ تیمی نمی تواند بدون بهترین بازیکن دنیا بهتر باشد

به گزارش مجله سویگل، فوتبال جهان- فرناندو سانتوس از اهمیت حضور فوق ستاره یوونوس در ترکیب تیم ملی فوتبال پرتغال سخن گفت.

فوتبال دنیا، فرناندو سانتوس: هیچ تیمی نمی تواند بدون بهترین بازیکن دنیا بهتر باشد

به گزارش خبرنگاران، فرناندو سانتوس که مردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری دوستانه در قالب لیگ ملت های اروپا در غیاب کریستیانو رونالدو با نتیجه 3 بر 2 از سد میزبان خود، لهستان گذشتند، در جمع خبرنگاران گفت: هیچ تیمی نمی تواند بدون بهترین بازیکن دنیا بهتر باشد. وقتی کریستیانو رونالدو بازی می نماید، او بر قدرت تیم در جناج چپ می افزاید و به ما توانایی بیشتری در ضربات پایانی می دهد.

وی اضافه نمود: وقتی کریس بازی می نماید، ما باید راه حلی برای رساندن توپ به او پیدا کنیم و وقتی هم رونالدو به محوطه جریمه حریف می زند، باید یک بازیکن در سمت چپ او را پوشش دهد. این روشی است که ما به کارمان ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی پرتغال در خصوص بازی نیز گفت: ما بازی را خوب آغاز کردیم و توپ و میدان را در اخیتار داشتیم، اما در ادامه یک گل دریافت کردیم. می تونست اوضاع برای مان سخت گردد، اما بازیکنانم آرامش خود را حفظ کردند و ریتم خود را کنترل کردند.

فرناندو سانتوس توضیح داد: در ادامه بازی سه گل به ثمر رساندیم، اما باز هم در موقعیت های خطرناکی توپ هایی لو دادیم و به دردسرهایی هم افتادیم. به هر حال پرتغال تنها روی پیروزی تمرکز دارد و این را نتایج بازی های رسمی نشان می دهد. ما بدون چنین دیدگاهی به قهرمانی اروپا نمی رسیدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 54

به "فوتبال دنیا، فرناندو سانتوس: هیچ تیمی نمی تواند بدون بهترین بازیکن دنیا بهتر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، فرناندو سانتوس: هیچ تیمی نمی تواند بدون بهترین بازیکن دنیا بهتر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید