لیورپول دست خالی خانه آرسنال را ترک کرد

به گزارش مجله سویگل، شاگردان یورگن کلوپ با قبول شکست در استادیوم امارات، برای دومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماندند.

لیورپول دست خالی خانه آرسنال را ترک کرد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آخرین بازی از شب دوم هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، چهارشنبه شب تیم های فوتبال آرسنال و لیورپول در استادیوم امارات لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر یک میزبان لندنی به سرانجام رسید.

لیورپول که هفته پیش هم در خانه مقابل برنلی متوقف شده بود، در حالی در این بازی سومین شکست فصلش را متحمل شد که با گل دقیقه 20 سادیو مانه از میزبان خود پیش افتاده بود. الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی آرسنال در دقیقه 32 گل تساوی را برای تیمش زد و توپچی ها را به بازی برگرداند و یک دقیقه سرانجام نیمه اول هم رایس نلسون گل رجحان توپچی ها را به ثمر رساند.

با این نتیجه قهرمان زودهنگام فصل جاری لیگ برتر انگلیس 93 امتیازی ماند و با توجه به اینکه تنها دو هفته دیگر به سرانجام رقابت ها باقی مانده است، این تیم عملاً شانس سه رقمی کردن امتیازاتش در این فصل و شکستن رکورد دو فصل پیش منچسترسیتی برای کسب بیشترین امتیاز در طول یک فصل لیگ برتر و حتی تکرار آن را از دست داد.

آرسنال اما با کسب پیروزی 53 امتیازی شد و دوباره به رده نهم جدول لیگ برتر برگشت تا به کسب سهمیه لیگ اروپای فصل آینده امیدوار بماند و اندک شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را هم زنده نگه دارد.

لیورپول در دو بازی بعدی خود به ترتیب میزبان چلسی و میهمان نیوکاسل خواهد بود. آرسنال نیز در دو هفته آخر لیگ برتر میزبان منچسترسیتی و میهمان استون ویلاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1040

به "لیورپول دست خالی خانه آرسنال را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول دست خالی خانه آرسنال را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید