لیگ فوتبال شروع شد؛ نحوه خرید بلیت معلوم نیست

به گزارش مجله سویگل، قرار است رقابت های لیگ برتر از فردا 31 مرداد ماه شروع گردد اما هم چنان زمان و نحوه بلیت فروشی الکترونیکی از سوی تیم های میزبان اعلام نشده است.

لیگ فوتبال شروع شد؛ نحوه خرید بلیت معلوم نیست

به گزارش ایسنا، نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از فردا (پنج شنبه 31 مرداد) با برگزاری چهار دیدار شروع می گردد. البته این رقابت ها قرار بود از تاریخ 10 مرداد برگزار گردد که به خاطر الزاماتی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای باشگاه ها در نظر گرفتند با تاخیری سه هفته ای روبرو شد. الزاماتی که در جهت ساماندهی حضور طرفداران در ورزشگاه ها و برقراری امنیت برای آن ها است و شامل مواردی مانند رعایت قوانین امنیتی فیفا و AFC، نصب دوربین های مداربسته و بلیت فروشی الکترونیکی می گردد.

با این حال در فاصله یک روز مانده به شروع لیگ برتر، هم چنان موارد مبهمی در برگزاری این رقابت ها وجود دارد که این شبهه را به وجود می آورد که حتی باشگاه هایی که سازمان لیگ آن ها را تایید نموده با کمبودهایی روبه رو هستند.

برای مثال هنوز تکلیف بلیت فروشی الکترونیکی چهار دیدار فردا (پرسپولیس - پارس جنوبی، گل گهر سیرجان - نساجی، ذوب آهن - سایپا، نفت مسجد سلیمان - تراکتور) معین نیست و طرفداران این تیم ها نمی دانند که باید از چه طریقی اقدام به خرید بلیت بنمایند؛ موردی که جزو الزامات سازمان لیگ بوده و هنوز تکلیف آن برای باشگاه هایی که به عنوان باشگاه های استاندارد اعلام شدند، معین نیست.

به ابهام درباره بلیت فروشی الکترونیکی باید ابهام درباره محل برگزاری دو دیدار از چهار دیدار فردا را افزود. در این دو دیدار نفت مسجد سلیمان میزبان تراکتور و ذوب آهن میزبان سایپا است که سازمان لیگ گفت که با توجه به آماده نبودن ورزشگاه های بهنام محمودی مسجد سلیمان و فولادشهر اصفهان، میزبان این دو دیدار متعاقبا اعلام می گردد. البته باشگاه ذوب آهن روز یک شنبه به صورت کتبی به سازمان لیگ گفت که فولادشهر آماده میزبانی بازی های لیگ برتر است اما سازمان لیگ هنوز به صورت رسمی ورزشگاه میزبان دیدار ذوب آهن و سایپا را معین ننموده است.

مواردی که به آن اشاره شد تنها در خصوص چهار دیدار فردا است و صحبتی درباره چهار دیداری که قرار است روز آدینه برگزار گردد، نشده است اما وضعیت آن چهار دیدار هم مشابه دیدارهای پنج شنبه است. ایسنا در پیگیری نحوه بلیت فروشی تیم های میزبان با آن ها تماس برقرار کرد که تمامی آن ها گفتند که ظرف ساعات آینده نحوه بلیت فورشی معین می گردد. در این بین هم قرار است بلیت فروشی بازی های هفته های ابتدایی استقلال و پرسپولیس توسط شرکت توسعه و تجهیز انجام گردد اما این شرکت هنوز نتوانسته سرورهای لازم برای این کار را فراهم کند.

موارد مبهمی که درباره برگزاری هفته نخست لیگ برتر وجود دارد نشان می دهد که همچنان الزامات اعلام شده به طور کامل رعایت نشده است. این الزامات قرار بود که کار طرفداران فوتبال را برای حضور در ورزشگاه راحت تر کند ولی در حال حاضر طرفداران تیم ها یا نمی دانند از چه طریقی بلیت بازی تیم شان را فراهم نمایند یا اصلا نمی دانند بازی تیم شان در کدام ورزشگاه برگزار می گردد. قطعا اگر قرار است که بلیت فروشی الکترونیکی در لیگ برتر اجرا گردد، باید از چند روز قبل از بازی سایت بلیت فروشی و ساعت شروع آن به طرفداران اعلام گردد تا از سردرگمی طرفداران جلوگیری گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 309

به "لیگ فوتبال شروع شد؛ نحوه خرید بلیت معلوم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ فوتبال شروع شد؛ نحوه خرید بلیت معلوم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید