مارسلو: رونالدو بهترین بازیکن دنیا است، از تعویضم سورپرایز شدم

به گزارش مجله سویگل، مدافع برزیلی سفیدپوشان مادریدی می گوید فوق ستاره پیشین این تیم همچنان بهترین بازیکن دنیا است.

مارسلو: رونالدو بهترین بازیکن دنیا است، از تعویضم سورپرایز شدم

به گزارش خبرنگاران، مارسلو در پی برتری 4 بر یک شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید مقابل جیرونا در هفته دوم لالیگای اسپانیا در خصوص تعویض شدنش در دقیقه 61 بازی گفت: از تعویضم سورپرایز شدم، اما به تصمیم لوپتگی احترام می گذارم.

وی اضافه کرد: می خواستم به بازی ادامه بدهم چون حس خوبی داشتم و صد درصد آماده بودم، اما به هر حال ما در مسیر درستی قرار داریم و اطمینان دارم هر بازی که جلوتر می رویم، پیشرفت خواهیم کرد. ما بازی خوبی مقابل جیرونا به نمایش گذاشتیم و سه امتیاز بازی را از آن خود کردیم.

مدافع برزیلی کهکشانی های با اشاره به جدایی بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید در این تابستان و پیوستن او به یوونتوس در ازای 112 میلیون یورو، گفت: کریستیانو (رونالدو) بهترین بازیکن دنیا است و البته که دلم برایش تنگ می گردد، اما ما بیل و بنزما را داریم که آنها هم خیلی خوب هستند.

مارسلو همچنین در تمجید از دروازه بان کاستاریکایی رئال که در این بازی به تیبو کورتوا ترجیح داده شد و دروازه خود را بسته نگه داشت، گفت: ما دو دروازه بان خیلی خوب داریم، اما برای کیلور ناواس خیلی خوشحالم. او عملکرد خیلی خوبی در این بازی داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 5

به "مارسلو: رونالدو بهترین بازیکن دنیا است، از تعویضم سورپرایز شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارسلو: رونالدو بهترین بازیکن دنیا است، از تعویضم سورپرایز شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید