مخاطب باید بگوید که تعبیر اصلی بی رویا چه چیزی بوده است

به گزارش مجله سویگل، وزیر دفتری گفت: من ترجیح می دادم که کاملترین نسخه ممکن فیلم نمایش داده گردد تا اینکه جعل یا تعدیلی در آن رخ دهد و متنی به آن اضافه گردد.

مخاطب باید بگوید که تعبیر اصلی بی رویا چه چیزی بوده است

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرنگاران؛ آرین وزیر دفتری کارگردان فیلم بی رویا در تبادل نظری اختصاصی با خبرنگاران به چند سوال پیرامون تعبیر اصلی فیلم و متنی که به فیلم برای گرفتن پروانه نمایش اضافه شد، پاسخ داد.

کارگردان فیلم بی رویا در تبادل نظر با خبرنگاران در ارتباط با کلیدواژه فیلم که در نشست خبری آن بیماری اسکیزوفرنی را رد نموده بود شرح داد که فکر می نماید این را باید مخاطب بگوید که تعبیر اصلی فیلم چه چیزی بوده است، اما همانطور که در نشست خبری هم عنوان شد چیزی که می توان در ارتباط با آن بحث کرد مسئله هویت است و اینکه چه مواردی تکمیل کننده هویت یک نفر است. این مطلب را از دید روانشناختی، فلسفی و حتی واقعیت مخدوش و اینکه اصلا چه چیزی واقعیت را تبدیل به واقعیت می نماید، نگاه کرد و ترجیح این است که تماشاچی با این تفکر های متفاوت از سالن تماشای فیلم خارج گردد تا اینکه از قبل مطلب قطعی ای گفته گردد.

وزیر دفتری در ارتباط با اینکه پس از مطرح کردن ارادی نبودن عنوان بیماری اسکیزوفرنی در انتهای فیلم مسئله ای برای اکران و نمایش فیلم خواهد داشت یا خیر ادامه داد که دوستان خیلی با فیلم همراهی کردند تا همین نسخه فیلم پخش گردد و امیدوار است که در طی نمایش و حضور فیلم در جشنواره موجب گردد که بتواند شرح انتهایی فیلم مبنی بر اسکیزوفرنی بودن کاراکتر بردارد. بعلاوه اظهار کرد تماشاچی امروز تماشاچی باهوشی است و با تماشا فیلم خودش قادر به نتیجه گیری صحیح از فیلم است و ترجیح می دهد که کاملترین نسخه ممکن فیلم نمایش داده گردد تا اینکه جعل یا تعدیلی در آن رخ دهد و متنی به آن اضافه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1947

به "مخاطب باید بگوید که تعبیر اصلی بی رویا چه چیزی بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخاطب باید بگوید که تعبیر اصلی بی رویا چه چیزی بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید